گروه : اقتصادی /

شناسه: 2845

28 فروردین 1403 13:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در قالب 50 غرفه افتتاح شد؛ نمایشگاه توانمندی های بانوان گنبد به مناسبت دهه فجر+ تصاویر

به مناسبت دهه مبارک فجر ، نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان گنبد در زمینه های مختلف هنری و اقتصاد مقاومتی امروز افتتاح شد.

به گزارش قابوس نامه، در حاشیه این نمایشگاه فراندار ویژه گنبد حضور بانوان و توامندی های زنان در این نمایشگاه را از نظر کمی و کیفی قابل تحسین عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه تنها فراز کوچکی از ظرفیت شهرستان است که در صورت مهیا شدن شرایط می تواند جذاب تر و با کیفیت بالاتری ارائه شود.

qaboosnameh 22
عبدالقدیر کریمی افزود: زنان در طول انقلاب و در دوران دفاع مقدس بهترین عملکرد و اثرگذاری را داشته اند و دین خود را به جامعه به بهترین شکل ادا کرده اند..
وی با حضور چشمگیر بانوان در عرصه های مختلف دانشگاهی، اقتصادی، آموزش و پرورش و غیره اذعان کرد: خدارا شاکریم که امروز زنان ما در جایگاه و شأن همگام با مردان فعالیت می کنند .

qaboosnameh 16
کریمی با اشاره به وجود نمایشگاه تخصصی و دائمی در گرگان افزود: در استان گلستان با این تنوع و بویژه گنبدکاووس با وجود مرز با سه کشور ایجاد یک بازارچه تخصصی دیگر احساس می شود که انشاالله در سال 96 برنامه ای برای راه اندازی نمایشگاه دائمی داریم و قول می دهم طی هفته ها و ماههای آتی این مسئله را جدی تر پیگیری کنم.
مشاور امور بانوان در فرمانداری ویژه گنبد نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه را بسترسازی برای عرضه توانمندی های زنان در حوزه های مختلف بویژه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با نگاه ویژه تر بهاین توانمندی ها قطعا می توان کار های بزرگی در شهرستان رقم زد.
فاطمه آقابزرگ تصریح کرد: تنوع این توانمندی ها در حوزه های مختلف می تواند پاسخگوی بسیاری از محصولات مورد نیاز در شهرستان و حتی خارج از شهرستان باشد که بنا داریم با پیگیری راه اندازی بازارچه ای دائمی این شرایط را فراهم کنیم.
گفتنی است این نمایشگاه در 50 از امروز 12 بهمن ماه تا 22 بهمن به مدت 10 روز از ساعت 10 صبح تا 20 شب در ساختمان فروشگاه سابق فرهنگیان جنب دانشگاه فرهنگیان شهرستان، پذیرای بازدیدکنندگان و خریداران است.
qaboosnameh 1
qaboosnameh 1
qaboosnameh 2
qaboosnameh 3
qaboosnameh 4
qaboosnameh 5
qaboosnameh 6
qaboosnameh 7
qaboosnameh 8
qaboosnameh 9
qaboosnameh 10
qaboosnameh 12
qaboosnameh 13
qaboosnameh 14
qaboosnameh 15
qaboosnameh 17
qaboosnameh 18
qaboosnameh 19
qaboosnameh 20
qaboosnameh 21

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو