گروه : اقتصادی /

شناسه: 3021

10 فروردین 1403 14:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:  وام ۱۰۰ میلیاردی به اسم یک کارتن‌خواب در صندوق ذخیره فرهنگیان

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اخذ وام ۱۰۰ میلیارد تومانی به اسم یک کارتن خواب در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از مهر، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در نشست با جمعی از مردم و ورزشکاران ایلام در حسینیه باب الحواج این شهر اظهار داشت: متاسفانه طی سال های اخیر شاهد دریافت حقوق های نجومی، اختلاس، ناعدالتی و... در کشور بوده ایم.

وی بیان داشت: به طور مثال در صندوق ذخیره فرهنگیان یک شخص کارتن خواب با دست های پشت پرده اقدام به اخذ وام ۱۰۰ میلیارد تومانی کرده است.

زاهدی با اشاره به اینکه هم اکنون اقتصاد کشور دارای رکود است، گفت: بیکاری و گرانی همچنان در کشور حکم فرماست و دولت برای وضعیت معیشتی مردم هنوز اقدام قابل توجهی انجام نداده است.

وی عنوان کرد: در همین استان ایلام به رغم داشتن ظرفیت نفت و گاز شاهد بیکاری ۲۰ درصدی هستیم که مایه تاسف است و از مسئولان استانی باید پرسید چرا به رغم این همه ظرفیت شاهد چنین وضعیت بدی در استان هستیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون سالانه ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود در حالی که شاهد رکود کارخانه ها هستیم و همین عامل وضعیت بد بیکاری را تشدید کرده است.

زاهدی با بیان اینکه باید دولت آینده عدالت را در کشور اجرایی کند، گفت: «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» که در کشور شکل گرفته درصدد است در صورت زدر انتخابات عدالت را در کشور اجرایی کند.

وی تصریح کرد: رکود کشور را بیچاره کرده است و مردم هم اکنون شاهد ارزانی نیستند ولی دولت می گوید تورم را کم کرده است در حالی که بیکاری بزرگترین چالش کشور بوده و وضعیت هر روز بدتر می شود.

نویسنده :

نظرات
آرشیو