گروه : سیاسی /

شناسه: 2263

10 فروردین 1403 05:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین سپاه نینوا گلستان؛ دشمن به دنبال یارگیری از درون خیمه انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمن می داند که تهدید مستقیم برای ما امروز خطرناک نیست، به همین دلیل به دنبال یارگیری از درون خیمه انقلاب است.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ حسین کریمی اول با بیان این مطلب در یادواره شهدای 12 دی گنبدکاووس در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر، افزود:اقتدار و امنیت امروزمان را مدیون خون شهیدان بارهبری امامی هستیم که در حالی که سراسر عالم را طوفان های فتنه فرا گرفته است، ما در نهایت امنیت و آرامش با عزت و اقتدار در مرکز ثقل جهان اسلام یعنی ایران با همدلی و یکدلی زندگی می کنیم.
وی روز 12 دی را سند افتخار برای مردم گنبدکاووس دانست و افزود: این روز را می توان نقطه آغاز رشادت های مردم برای دفاع از آرمانهای انقلاب معرفی کرد.
سرهنگ کریمی اول با اشاره به حرکت شهدا در مسیر آرمانهای انقلاب و اسلام، گفت: امام(ره) از همان ابتدای قیام علیه آمریکا و اسرائیل قیام کرد وشاه را نوکر آمریکا می دانست و با ایمان به خدا پای بیرق اسلام ایستادگی کرد.
جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب به خاطر کوتاه شدن منافعشان از هیچ روشی برای براندازی انقلاب فروگذار نشدند، گفت: ایستادگی شهیدان و شما مردم باعث شد امروز بیرق اسلام هنوزبلند باشد.
وی با بیان اینکه دشمنی مستقیم دشمنان هیچ خدشه ای به انقلاب وارد نمی کند، تصریح کرد:دشمن تا اینجا هر چه توانسته توطئه کرده است وفهمیده  که جنگ بیرونی و مستقیم نمی تواند نظام را شکست دهد، برای همین خط مبارزه با انقلاب از درون توسط آمریکا و صهیونیست طراحی شد.
می خواستند تفکرات امام(ره) را به موزه تاریخ بسپارند
سرهنگ کریمی اول با اشاره به مداخلتهای داخلی گروههای منافق در اوایل انقلاب، گفت: دشمنان می خواستند به کمک عوامل داخلی از درون ضربه بخوریم،می خواستند تفکرات امام(ره) را به موزه تاریخ بفرستند، آنها به دنبال یارگیری از درون خیمه انقلاب بودند.
جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه به ما می گویند چرا اینقدر میگوید،‌فتنه، تصریح کرد: فتنه راباید گفت، زیرا از جنگ 8 ساله خطرناک تر بود، فتنه توسط خودی هایی که نام امام و خط امام را یدک می کشیدند انجام شد، باید گفت تا دوباره اتفاق نیافتد.
سرهنگ دکتر کریمی اول با اشاره به اینکه فتنه گران با نام امام و انقلاب علیه آرمانهای انقلاب حرکت کردند، اظهار کرد: آنها دشمنان را برای رسیدن به اهدافشان امیدوار کردند و حادثه فتنه را باید بازگو کرد.
وی در ادامه با طرح این سوال که چه کسانی به این کشور خیانت کردند، گفت: چه کسانی پای آرمانهای شهدا خیانت کردند؟ آقازاده ای که اتاق فرمان تشکیل می دهد و ارازل و اوباش را عیله انقلاب جمع می کند، نباید با او برخورد شود؟
چه کسانی امروز می گویند ما نمی توانیم؟
جانشین سپاه نینوا  افزود: رهبر انقلاب تاکید به بصیرت ودشمن شناسی می کند، باید دید امروز چه کسانی چشمشان به دست دشمن است، چه کسانی می گویند ما نمی توانیم.
سرهنگ کریمی اول گفت:ما به واسطه تکیه بر ستون ولایت فقیه و ایستادگی شهیدانمان در راه و حرکت انقلاب هیچ آسیبی نخواهیم دید، اگر گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
وی در پایان با تاکید بر اینکه این مراسمها برای ما پیامی دارد، ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه را عامل اصلی نصرت جبهه مقاومت دانست.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو