گروه : سیاسی /

شناسه: 3648

09 فروردین 1403 20:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس مطرح کرد؛  نقش مهم بازرسان در صیانت از آرا/انتخابات در گنبد،الکترونیکی  برگزار می شود

فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیرکریمی در دومین جلسه رئوسای هیئت های بازرسی گلستان با بیان این مطلب،به تمهیدات برگزاری انتخابات الکترونیکی در گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: مقدمات برگزاری الکترونیکی انتخابات 29 اردیبهشت در گنبدکاووس فراهم شده است.
وی با بیان اینکه مردم و نظام انتظار حساسیت و دقت در برگزاری انتخابات را دارند، افزود: هیئت های بازرسی بر انتخابات باید با انجام وظایف خود که یکی از آنها صیانت ازآرای مردم است، انتخاباتی آبرومندانه و قانونمند را رقم بزنند و طبق گفته رهبری بر مر قانون پیش بروند.
کریمی در ادامه با اشاره به اینکه مشارکت بالا و حداکثری گلستانی ها نشان از جایگاه گلستان درانتخابات در بین مردم دیگر استان ها است و گفت: تلاش ستاد انتخابات در گلستان این است که انتخاباتی سالم و آبرومند همراه با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود و قطعا بازرسان نقش به سزایی دارند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه خاطر نشان کرد: شان و جایگاه بازرسان در انتخابات اهمیت دارد وبازرسان و هیئت بازرسی در فرآیند برگزاری و نظارت بر کیفیت و حسن اجرا قوانین نقش موثری دارند.
برگزاری دوره آموزشی ویژه بازرسان به میزبانی 4 شهرستان/ هر 5 شعبه اخذ رای یک بازرس
گفتنی است در ادامه این جلسه  دبیر  هیأت بازرسی انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه طبق بخشنامه از وزارت کشور برای هر 5 شعبه اخذ رای یک بازرس انتخاب خواهد شد، افزود: طبق این بخشنامه حسن شهرت، امانتداری، تقوا و عدم عضویت در ستادهای کاندیدا و خویشاوندی درجه یک با دواطلبین از ویژگی های انتخاب بازرس است.
هانی محمدی با بیان اینکه به میزبانی 4 شهرستان در استان گلستان دوره های آموزشی ویژه بازرسان برگزار می شود، گفت: این دوره ها در تاریخ 15 تا 25 است که به میزبانی گنبدکاووس، کردکوی، مینودشت و گرگان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو