گروه : سیاسی /

شناسه: 4290

10 فروردین 1403 18:51

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور: روش امام در انقلاب موجب احیای اسلام و دیگر ادیان الهی شد

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: انقلاب های زیادی در جهان به وقوع پیوسته است که جنبه اقتصادی و سیاسی دارند اما انقلاب اسلامی به برکت رهبری امام راحل نه تنها موجب احیای دین اسلام بلکه احیای سایر ادیان الهی شد.

به گززارش قابوس نامه ، حجه الاسلام علی خیرخواه در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) و پنجاه و چهارمین سالروز قیام خونین 15خرداد که در مصلی شهر اینچه برون برگزار شد با عنوان این مطلب افزود: انقلاب هایی که در دنیا رخ داده است یا از بین رفته و یا به مرور زیر سوال می رود اماانقلاب اسلامی با روش امام راحل و ویژگهایی که داشت باعث شد امروز شاهد افزایش عظمت اسلام باشیم.
وی دلیل توسعه محفل های قرآنی را  اهداف و آرمانهای انقلاب ، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری که خود بانی برگزاری محفل های بزرگ قرآنی است،  دانست.
حجه الاسلام خیرخواه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب دین را افیون ملت ها می دانستند اذعان کرد: امام خمینی (ره) ثابت کرد دین باعث احیا و عزت جامعه می شود و کشوری که روزی به 60 هزار مستشار آمریکایی حق توحش پرداخت می کرد امروز جایگاه و عزتی خاص در بین کشورهای اسلامی و غیراسلامی پیدا کرده است.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به جایگاه ایران در معادلات منطقه تصریح کرد: این مسئله به لحاظ نفوذ معنوی انقلاب در منطقه است و هر جا نام انقلاب اسلامی است، نام امام خمینی (ره) به عنوان کسی که توانسته دین را احیا کند ، می آید.
وی گفت: ماندگاری نام امام و انقلاب اسلامی را به واسطه کار برای رضای خدا بود چرا که از همان روزی که کار و قیام را شروع کردند برای رضای خدا آغاز شد.
حجه الاسلام خیرخواه خاطر نشان کرد: امروز ابهت و عظمت آمریکا شکسته شده است و همه فهمیده اند آنچه می تواند به ما آقایی ببخشد و باعث حیات طیبه شود، دین است.
وی یادآور شد: امروز نیز با هدایت های مقام معظم رهبری که برگرفته از تعالیم دینی است، عزت ما بیشتر می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو