گروه : سیاسی /

شناسه: 5219

31 فروردین 1403 13:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

همه ما سپاهی و بسیجی هستیم؛ سپاه در قلب مردم ایران جای دارد

امام جمعه اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: سپاه لشکری است که از بدو انقلاب در همه صحنه‌ها حضور داشت و محبت سپاه در قلب مردم جای دارد و همه ما سپاهی و بسیجی هستیم.

به گزارش قابوس نامه ، آخوند عبدالباسط نوریزاد، در همایش میثاق با ولایت و حمایت از سپاه و نیروهای مسلح در باشگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در هر کشور و تشکیلاتی دشمن وجود دارد اما از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی ایران نشئت‌گرفته از اسلام و قیام امام حسین(ع) است، دشمنان داخلی و خارجی فراوانی دارد.

امام جمعه اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: ما ملت ایران باید در قبال دشمنی‌های استکبار جهانی و دیگر دشمنان، اتحاد و وحدت خود را حفظ کنیم و مطیع امر سخنان مقام معظم رهبری باشیم، تا آنان نتوانند به نقشه‌های خود دست یابند.

آخوند نوریزاد تصریح کرد: سخنان ترامپ که نشان از عدم تجربه سیاسی و حکومت‌داری است، دور از انتظار نیست و با این حرکات نمی‌تواند بین مردم و نظام ما اختلاف ایجاد کند.

حجت الاسلام محمود ترابی در این همایش اظهار داشت: ترامپ با این حرکات می‌خواست بین مردم، سپاه و دولت دوگانگی ایجاد کند و گمان می‌کرد بین دولت و نهاد رهبری فاصله وجود دارد.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس افزود: همچنین با این حرکت، فکر می‌کرد می‌تواند در نظام جمهوری اسلامی رعب و وحشت ایجاد کند اما نتیجه عکس از سخنان و حرکات خود گرفت.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: حرف ما این است که آمریکا نباشد و برای این حرف هزینه آن را که همانا پیروزی و یا پیوستن به لقاء الله است پرداخت می‌کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: سخنان سراسر توهین‌آمیز ترامپ، سبب تثبیت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا و یا حداقل در کشورهای مسلمان شد.

عبدالقدیر کریمی اظهار داشت: ملت ایران و همه ما در دفاع از آرمان‌های انقلاب و اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حمایت از سپاه، بیعت مجدد می‌کنیم و اعلام می‌کنیم کماکان در برابر همه قدرت‌های استکباری ایستادیم از انقلاب و ارزش‌های جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: پس از سخنان ترامپ، تنها کشورهای عربستان و اسرائیل از این سیاست حمایت کردند و حتی کشورهای اروپایی که در سیاست کلی، همسو و هم‌صحبت با آمریکا بودند بعد سخنان ترامپ یا با بیانیه و یا سکوت از دولت آمریکا انتقاد و از برجام حمایت کردند.

کریمی تصریح کرد: به‌گفته سیاستمداران باتجربه، سخنان اخیر ترامپ، آغاز فروپاشی دولت آمریکا و تزلزل دولت جدید در دیپلماسی جهانی شده است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تأکید کرد: سخنان ترامپ سبب شد تا اقتدار نظام و همراهی و اتحاد مردم در مسیر عقلانیت در برابر سیاست‌های آمریکا ثابت شود و سبب شد در برخی حوزه‌ها که دچار چالش بودیم با این حرکت، این چالش‌ها مرتفع و مردم یک بار دیگر، "بیا قدر یکدیگر را بدانیم" را عملی کنند.

کریمی گفت: فرمایشات مهم مقام معظم رهبری و تحلیل و تبیین صحبت‌های رئیس جمهور، سبب شد تا خوی استکباری بیش از پیش به دنیا ثابت شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نهاد قانونی، ارزشی و معنوی است که در راستا حفظ ارزش‌های دفاع اسلامی از جان، مال و حتی فرزندان خود گذشتند و ما امروز به سپاه اعلام می‌کنیم که همواره کنار شما و از شما حمایت خواهیم کرد./ تسنیم

نویسنده :

نظرات
آرشیو