گروه : سیاسی /

شناسه: 5607

09 فروردین 1403 17:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: همراهی کشورهای اسلامی با تصمیم ترامپ مهر خیانت بر پیشانی آنهااست

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تصمیم آمریکا برای سفارت این کشور به بیت المقدس گفت: کشورهای زیادی با این تصمیم همراهی نکرده اند اما هرکشور اسلامی که همراهی کند مهر خیانت بر پیشانی خود زده است.

به گزارش قابوس نامه، حجه الاسلام ترابی با اعلام این مطلب افزود: این حرکت آمریکا و تصمیم ترامپ مقدمه نابودی اسرائیل است چرا که اسرائیل در زمانی که در منطقه قدرتی به حساب می آمد نتوانست دست به این اقدام بزند امروز که در مقابل آن جبهه قدرتمند مقاومت شکل گرفته است قصد این کار را دارد؟

وی تصریح کرد: بنا به فرموده امام راحل در مورد طرح مسئله قدس به عنوان مساله اول مسلمین ، امروز شاهد تحقق این امر هستیم و این تصمیم و اقدام ترامپ باعث وحدت بیشتر مسلمان می شود و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب این تصمیم از روی درماندگی و ضعف و شکستهای آنها در منطقه است.

حجه الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنانش به مرگ علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن،یکی دیگر از حاکمان دیکتاتوراشاره و اضافه کرد: مرگ این دیکتاتور و شکست عربستان در این کشور نیز یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است.

امام جمعه گنبد در ادامه سخنانش با اشاره به سخنان رهبر انقلاب از وابستگی برخی حاکمان کشورهای اسلامی به فرعون زمان یعنی آمریکا ابراز تاسف کرد و گفت امیدواریم همانطور که سردا سلیمانی کشور و عراق و سوریه را از وجود داعش پاک کرد سرزمین قدس را نیز آزاد کند.

تصاویر محکومیت تصمیم ترامپ توسط نمازگزاران گنبد

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو