گروه : سیاسی /

شناسه: 8790

29 اسفند 1402 05:55

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

رئیس جمهر در گفتگو با رئیس کل بانک مرکزی؛ روش‌های متنوع تأمین مالی کالاهای اساسی

رئیس جمهور روش‌های متنوع بانک مرکزی در تامین ارز مورد نیاز کالا‌های اساسی را در خنثی‌سازی تحریم‌های غیرقانونی آمریکا موثر توصیف کرد و خواستار تداوم این اقدامات شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای روحانی، روز جمعه در گفتگو با رئیس کل بانک مرکزی، پس از توضیحات آقای عبدالناصر همتی در جریان جزئیات روند تامین ارز کالا‌های اساسی و ضروری، قرار گرفت.

رئیس جمهور گفت: اقدام‌های بانک مرکزی در استفاده از روش‌های متنوع برای تامین ارز مورد نیاز واردات کالا‌های اساسی و مواد اولیه تولید، با هماهنگی صادرکنندگان و واردکنندکان و سایر دستگاه‌ها، در خنثی سازی تحریم‌های غیرقانونی آمریکا مؤثر است و باید پیگیری شده و تداوم یابد.

آقای روحانی همچنین از آخرین اقدامات بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی مطلع شد و از رئیس کل بانک مرکزی خواست پیشنهاد‌های لازم برای تأمین مالی غیرتورمی پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و خدماتی از محل نقدینگی موجود در کشور را به دولت ارائه کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
کاردملی
19 مهر 1400

خواهشنا بعد از مراسم به سرایدار سالن تذکر بدید سالن ورزشی رو تمیز بکنه * آخه هروقت همایشی در این سالن انجام میشه سالن پر از آشغال و گرد وخاک میشه و مایی که میخواهیم دراین سالن فوتبال بازی بکنیم همیشه شرم زده میشیم بین دوستانی که از شهرهای همجوار میان دربین ما بازی بکنند . با تشکر . خواهشنا پیگیری شود .

آرشیو