گروه : ورزشی /

شناسه: 1572

10 فروردین 1403 12:25

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس: مسابقات کورس سوارکاری پائیزه کشور در گنبدکاووس برگزار می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با پیگیری‌ها و موافقت انجام شده مسابقات کورس سوارکاری کشور به هیئت گنبدکاووس واگذار شد و از هفته آینده فرآیند برگزاری کورس پائیزه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در چند ماه گذشته و با تعامل و همکاری مدیران دستگاه اجرایی به ویژه استاندار و دیگر مسئولان، به علت مطالبه مردم و تقاضای علاقمندان و جوانان به حوزه سوارکاری، دیروز واگذاری هیئت سوارکاری به گنبدکاووس نهائی شد و با وجود مشکلات امروز موافقت نهایی انجام شد و از هفته آینده فرآیند کورس صورت گرفته و ثبت‌نام آغاز می‌شود.

وی افزود: در یک مارتن 15ساله و مشکلاتی که با فدراسیون سوارکاری و تهران و وزارت ورزش داشتیم از یک طرف و تلاش و پیگیری‌های استاندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی و ائمه جمعه شیعه و سنی امروز موافقت‌نامه  واگذاری سوارکاری استان و شهرستان به گنبدکاووس انجام می‌شود که برای جامعه سوارکاری و مردم شریف بسیار با اهمیت است.

وی درباره برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان ادامه داد: 23آذرماه، مهمترین و کلیدی‌ترین برنامه اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان در گنبدکاووس با همایش 15هزار نفری رزمندگان برگزار می‌شود و این کنگره یک محک و امتحان و معیار برای ارزیابی مدیران است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس درباره فعالیت‌های ستاد اربعین هم تصریح کرد: باهمت خوب مردم و خیران شهرستان، گنبدکاووس پذیرائی شام 10هزار نفر از زائران را برعهده گرفت در صورتی که 13شهرستان استان به همراه گرگان پذیرایی صبحانه و نهار زائرین این 10 هزار نفر را تقبل کردند و این نشانگر این است که گنبدکاووس از ظرفیت بالایی برخوردار است که به تنهایی یک وعده پذیرایی را تقبل کرده است.

وی درباره ثبت‌نام سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار کرد: یک سوم ثبت نام اینترنتی کل استان از شهرستان گنبدکاووس بوده و این شهرستان یکی از تاثیرگذارترین شهرستان‌ها در ارتقاء رتبه استانی از 29 به 10 بوده است.

کریمی اظهار داشت: کنگره جهانی امامزاده یحیی ابن زید هم در سال 96برگزار می‌شود که ستاد شهرستانی آن برگزار شده و تا 2 هفته آینده ستاد استانی آن نیز تشکیل و همه ما برای ساماندهی اطراف و پیرامون امامزاده باید تلاش کنیم.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین درباره روز گنبدکاووس اظهار کرد: اصرار داریم روز گنبدکاووس را به ثبت برسانیم که شهرداری و شورا مقدمات آن را فراهم کنند و در نظر داریم روز ثبت جهانی برج قابوس را روز گنبدکاووس کنیم تا شان و جایگاه و عظمت و شکوه گنبد در استان و کشور معرفی شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو