گروه : ورزشی /

شناسه: 2556

10 فروردین 1403 02:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 رقابت 53 راس اسب در هفته هفدهم مسابقات کورس پاییزه گنبدکاوووس

هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با رقابت 53 راس اسب در 6 دور مختلف و با حضور مشتاقان ورزش اصیل اسبدوانی عصر روز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از ایرنا؛ این هفته از مسابقات در مسافت های 1200 و 1600 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن سه و چهار ساله هندیکاپ بود، اسب عقاب صحرا2 اول شد و اسب های تیزپایزدانی و دلدل طلا دوم و سوم شدند.
در کورس دوم رقابت اسب های تروبرد دو ساله مبتدی و نبرده برگزار شد که اسب کاپیتان هورس قهرمان این کورس شد و اسب های لتوس تاپ مک لارن به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
اسب گلدن استورم قهرمان کورس سوم مسابقه در میان اسب های دوخون دو ساله 2 تا 4 امتیاز شد و مقام های دوم و سوم این کورس را اسب های دومینیک و چه گوارا از آن خود کردند.
اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار کننده کورس چهارم هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس بودند که در آن اسب پالرمو زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های ویمتو و ویوا بوی به ترتیب دوم و سوم شدند.
کورس پنجم مخصوص اسب های تروبرد سه و چهار ساله هندیکاپ بود که اسب ایلوسیو قهرمانی این دور را از آن خود کرد و اسب های دوبی پاشا و الدرادو به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
رقابت اسب های دوخون سه ساله صفر تا چهار امتیاز در کورس ششم برگزار شد و در آن اسب های داز بهار ، آی سارا و گل آی 2 به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 659 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو