گروه : ورزشی /

شناسه: 2640

31 فروردین 1403 11:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر جمعه با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل و سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.


به گزارش قابوس نامه به نقل ازخبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات با رقابت 78 راس اسب در هشت دور مختلف در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله 2 تا 6 امتیاز بود، اسب قونج اسن اول شد و اسب های خان بولک و آلتین قوش گز به ترتیب دوم و سوم شدند.
اسب های دوخون دو ساله صفر امتیاز در دور دوم رقابت کردند که در آن اسب اکسیر زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و مقام های دوم و سوم از آن اسب های تریتا و وای وای شد.
رقابت اسب های دوخون دو ساله 8 تا 14 امتیاز در کورس سوم برگزار شد که در آن اسب های بابوی ، دازمارال و آکتروس به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور چهارم در میان اسب های تروبرد دوساله صفر تا 6 امتیاز اسب اکشن هج به مقام قهرانی رسید و اسب های آراگورن و توان تیا دوم و سوم شدند.
کورس پنجم هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در گروه اسب های تروبرد سه و چهار ساله 20 تا 28 امتیاز برگزار شد و اسب نادال به عنوان قهرمان این گروه معرفی شد و اسب های کرایسلر و هج سنت نیز حائز مکان های دوم و سوم شدند.
اسب ریومنتو عنوان نخست دور ششم مسابقات را در میان اسب های دوخون سه ساله 24 تا 34 امتیاز از آن خود کرد و اسب های کلین هورس و فیروزه نیز دوم و سوم شدند.
دور هفتم مخصوص اسب های دوخون سه ساله 8 تا 14 امتیاز بود که در پایان اسب های برناردینی، هایپریون و خان صونا به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور هشتم در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله هندیکاپ نیز اسب کومانچی اول شد و اسب های فرنیا و آتیک نیز به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 852 میلیونو 250 هزار یال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو