گروه : ورزشی /

شناسه: 5150

09 فروردین 1403 15:45

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس: اسپانسر تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس تا شنبه به تعهدات خود عمل می‌کند

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: به علت فوت برادر اسپانسر تیم والیبال گنبدکاووس و مجروح شدن پدر وی, در تصادف, حمای کننده مالی نتوانست در مهلت مقرر به تعهد خود عمل کند و امروز قول دادیم تا شنبه به این تعهدات عمل شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ؛ابراهیم غفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران درباره مشکل به وجود آمده برای حذف تیم ایرانیان گنبدکاووس اظهار داشت: برای شرکت تیم والیبال "ایرانیان گنبدکاووس" در لیگ برتر, سلیمانی حامی مالی تیم والیبال چک 90 میلیون تومانی به تاریخ قبل از آغاز بازی به فدراسیون داده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس افزود: در حادثه تصادف, برادر سلیمانی جان خود را از دست می‌دهد و پدرش مجروح می‌شود و به علت این درگیری‌ها وی نمی‌تواند به تعهدات خود عمل کند.

غفاری تصریح کرد: دبیر فدراسیون چک را برگشت زده و از ادامه بازی تیم والیبال جلوگیری کرده که هم‌اکنون من و نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در فدراسیون برای رفع مشکل حضور داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس تاکید کرد: رایزنی‌های من و نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس به فدراسیون این بود که ما به تعهد خود تا روز شنبه عمل خواهیم کرد و فدراسیون اجازه دهد تا فردا تیم والیبال گنبدکاووس با کاله آمل بازی کند.

غفاری گفت: در این مسئله معاون وزیر ورزش و جوانان, آقای مناف هاشمی نیز ورود کرده تا نظر فدراسیون برای بازی فردا را جلب کند.

محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال در نامه‌ای به سلیمانی مدیرعامل شرکت فناوران پردیس پاسارگاد قشم حامی مالی تیم ایرانیان گنبدکاووس اعلام کرد که تیم والیبال ایرانیان گنبد از لیگ برتر حذف می‌شود و مسابقه فردای این تیم با کاله برگزار نخواهد شد.

در نامه فدراسیون والیبال آمده است: همان‌گونه که مطلع هستید تیم والیبال ایرانیان گنبد با وایت کارت سرپرست فدراسیون وارد مسابقات لیگ برتر شد و قرار شد همانند دیگر تیم‌ها مدارک خواسته شده تا قبل از نخستین بازی تکمیل و به سازمان لیگ ارائه کند، متاسفانه تا این زمان، قراردادهای معتبر بازیکنان و کادرفنی، مجوز باشگاه، چک ضمانت و ورودیه ارائه نشده و با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و حضور تیم‌های خلق‌الساعه، تیم ایرانیان گنبد از لیگ برتر حذف می‌شود و مسابقه با کاله انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو