گروه : ورزشی /

شناسه: 8786

29 اسفند 1402 07:25

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

شهرداری گنبد با بازیکنان بومی در لیگ برتر والیبال شرکت می‌کند

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: این باشگاه برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر والیبال علاوه بر کادر فنی ، با ۱۸ بازیکن قرارداد بسته که ۱۷ نفر آنان بومی هستند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از ایرنا جمال الدین واحدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم شهرداری گنبدکاووس قرارداد عظیم جزیده سرمربی فصل قبل را تمدید کرده و با همکاری پنج کمک مربی جوان و بومی به کسب موفقیت و کسب عنوان شایسته در مسابقات پیش‌رو امیدوار است.

وی افزود: ۱۸ بازیکن جذب شده تیم شهرداری گنبدکاووس شامل هشت بازیکن بزرگسال، پنج بازیکن رده سنی امید و پنج بازیکن رده سنی جوانان هستند.

واحدی اضافه کرد: کار تیم شهرداری در مسابقات لیگ امسال سخت‌ است اما امیدواریم استفاده از بازیکنان جوان و بومی برگ برنده ما در مصاف با تیم های مدعی باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال در کنار ایجاد شادی و نشاط در جامعه، فرصت خوبی برای معرفی بازیکنان با استعداد این شهرستان به تیم‌های ملی و سایر باشگاه‌ها است.

واحدی بودجه پیش بینی شده تیم شهرداری گنبدکاووس برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

بر اساس آخرین اعلام فدراسیون والیبال، فصل جدید لیگ برتر از نیمه دوم شهریورماه آغاز می‌شود.

به گفته واحدی بازیکنان تیم والیبال شهرداری گنبد برای رسیدن به آمادگی حضور پرقدرت در مسابقات لیگ برتر والیبال از ۱۰ روز قبل تمرینات خود را آغاز کردند.

تیم والیبال گنبدکاووس برای سومین بار با نام شهرداری در مسابقات لیگ برتر شرکت می کند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن‌ها علاقمندان فراوانی دارد.

تاکنون بازیکنان زیادی از این شهرستان به رده‌های مختلف تیم ملی راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنها است.

تیم شهرداری گنبد در نخستین حضور خود در لیگ برتر در رده هفتم قرار گرفت و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال هم که به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند با ۲۷ امتیاز از ۱۷ بازی رده هفتمی سال قبل خود را تکرار کرد.

نویسنده :

نظرات
آرشیو