شناسه: 1012

10 فروردین 1403 02:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در 6 ماهه اول سال 95 انجام شد؛ مشارکت یک میلیارد و 74 میلیون ریالی گنبدی ها در بازسازی عتبات عالیات

مردم شهرستان گنبدکاووس در 6 ماه اول سال 95، یک میلیارد و 74 میلیون ریال در بازسازی و توسعه حرمهای مطهر عتبات عالیات مشارکت کردند.

به گزارش قابوس نامه، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس با بیان این خبر گفت: این مبلغ شامل کمکهای نقدی و غیرنقدی بوده است که بیشترین کمک متعلق به بانوان می باشد.

رمضانعلی  خالقی در ادامه افزود: میزان نذورات غیرنقدی مردم گنبد برای طلا، 282 گرم و 66 ثوت ،برای نقره،12 گرم و 37 ثوت و برای مس 14 کیلو و 11 گرم بوده است .
خالقی در ادامه با اشاره به این مطلب که علاقه مندان و محبان اهل بیت(ع)  با مراجعه به ستاد در گنبدکاووس می توانند در طرحهای بازسازی عتبات مشارکت داشته باشند، بر اهمیت احیاء و بازسازی صحنهای مطهر تاکید کرد: علاقه مندان با کسب اطلاع از برنامه های حضور پرچم در شهرستان نیز می توانند از تبرک و زیارت پرچم مطهر حرم های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بهره بجویند.
گفتنی است در 4 ماهه اول سال 95 میزان مشارکت گنبدی ها هشتصد و پنجاه و پنج میلیون ریالی برای بازسازی عتبات عالیات بوده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند با تقبل هزینه یک متر مربع ساخت صحن حضرت زهرا(س) به مبلغ ۳۰ میلیون ریال و یک متر صحن حضرت زینب(س) به مبلغ ۴۰ میلیون ریال و هر خشت طلای گنبد جدید امام حسین(ع) به مبلغ ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در بازسازی عتبات عالیات مشارکت داشته باشند.

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو