شناسه: 1918

09 فروردین 1403 21:14

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تفکر بسیجی موجب بقاء انقلاب/در سیره شهدا تفحص کنید/تصاویر

مدیر حوزه علمیه منتظریه گنبدکاووس گفت: تفکر بسیجی با اخلاص است که در صحنه های گوناگون به موفقیت می رسد و موجب بقاء انقلاب اسلامی می شود.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمد رضا ابراهیمی با بیان این مطلب در مراسم یادواره شهدای محله 17 شهریور گنبدکاووس، افزود:هفته بسیج فرصتی برای نمایش رشادت های دلیرمردان است که جامعه امروز به تفکر بسیجی احتیاج دارد.
مدیر حوزه عملیه منتظریه گنبد با اشاره به  ویژگی های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، افزود: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی توانست 8 سال جنگ را مدیریت کند و به پیروزی برد، این موفقیت ها به خاطر تفکر ناب بسیج است که امروز اگر همان تفکر در جامعه تقویت شود، موجب بقاء انقلاب و شکوهمندی آن خواهد شد.

qaboos1 1
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به ویژگی اصلی رزمندگان و بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس، گفت: اخلاص رمز پیروزی حق علیه باطل بود که رزمندگان با کمترین امکانات در برابر بیشترین امکانات و با روحیه معنوی ایستادگی کردند.
وی در ادامه افزود: اخلاص یعنی در کارها جزخدا را ندیدن، برای اسلام خود را وقف کردن، مانند شکر در ٱب حل شدن است.
مدیر حوزه علمیه منتظریه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بسیجی اگر کاری انجام میدهد فریادی نمی زند که من را نگاه کنید، تصریح کرد: انسان هنگامی که تفکر بسیج در جامعه تزریق می شود احساس نشاط و زیبایی می کند.
حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه گفت: بسیجی احساس مسئولیت دارد و کارها را به صورت کامل انجام می دهد، کار را از خودش می داند، سعی دارد به نتیجه برساند، اگر در روند کار خللی وارد شود، خودش را مقصر می داند.
وی با بیان اینکه  ما باید در سیره شهدا تفحص کنیم خاطر نشان کرد: شهدا اهل معنویت بودند و تفکر بسیج هم اینطور است، هر اندازه که تفکر بسیجی از معنویت فاصله بگیرد، به سمت شیطان نزدیک می شود.
qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

qaboos1 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو