گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2487

10 فروردین 1403 01:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار گلستان:  ساختمان اداری آموزش و پرورش گنبدکاووس در شان و جایگاه فرهنگیان نیست

معاون استاندار گلستان گفت:ساختمان اداری آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس زیبنده و در شان و جایگاه فرهنگیان این شهرستان نیست.

به گزاش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با بیان این مطلب در مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: آمادگی خود را برای کمک به حوزه آموزش و پرورش اعلام می کنم و باید از تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات مدارس استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی خانواده، فرزندان و جامعه ما را نشانه گرفته اند، افزود: مدیران آموزش و پرورش می توانند در حل معضلات به ما کمک کنند زیرا کاهش بی سوادی عاملی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.
عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه ساختمان اداری آموزش و پرورش شهرستان در شان و جایگاه فرهنگیان نیست، افزود: شهرستانی با این وسعت و حجم معلمین، زیبنده این ساختمان اداری نیست، من با تنگناها و معذوریت ها آشنایی دارم ولی باید این اتفاق بیافتد.
آموزش و پرورش را به کمک هم اداره کنیم
کریمی با اشاره به شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: باید همه با هم تلاش کنیم تا این شورا کاربردی تر، علمیاتی تر و مصداقی تر شود و به حل و فصل مشکلات بپردازد و از ظرفیت دستگاههای اجرائی و دولتی استفاده شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه بر ارتقاء شان و جایگاه آموزش و پرورش در مناسبات و معادلات شهرستانی تاکید کرد و گفت: تا جایی که در توانم باشد تلاش می کنم تا در جهت این جهت قدمی بردارم .
وی پایان خاطر نشان کرد:کمک به آموزش و پرورش را وظیفه و تکلیف خودم می دانم و نیاز است آموزش و پرورش را به کمک هم اداره کنیم زیرا با محدودیت منابع و گستردگی آن، توانایی  مدیریت به تنهایی و حل عمده مشکلات است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو