گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 2972

10 فروردین 1403 03:02

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس:  اقامه نماز خط مقدم مبارزه با آسیب های اجتماعی/ فضای استقلال حوزه ها تقویت شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: تشکیل مجمع خیرین مدرسه علوم دینی باعث می شود فضای استقلال حوزه ها تقویت شود.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در جمع گردهمایی علماء و روحانیون گنبدکاووس با بیان اینکه  حوزه ها از استقلال سیاسی برخوردارند، افزود: یکی از بهترین شیوه ها تشکیل مجمعی به نام خیرین حوزه ساز است  که باعث می شود عشق و محبت مردم به سمت حوزه ها جهت پیدا کند و حوزه ها از وابستگی احتمالی حوزه ها به هر قدرتی رها شود.
امام جمعه گنبدکاووس نیز با اشاره به اینکه جمع روحانیت باعث اثربخشی مجموعه انقلابی و وحدت بخشی می شود، افزود: جمع روحانیون باعث اقتدار و اثربخشی در مجموعه انقلاب اسلامی می شود و این جلسات و گردهمایی ها ماهانه بدون هیچ جهت گیری و تنها با بیان منویات مقام معظم رهبری در این شهرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام ترابی با تاکید بر مهربانی و محبت حاکم شده در بین مدیران، تصریح کرد: اسفند ماه زمان این است که گفته شود چه کار کرده ایم و کارهای انجام شده را مطرح شود.
وی  با اشاره به اینکه روحانیون در اجتماعات حضور فعال و منسجم داشته باشند، تصریح کرد: شما در تحقق وحدت و انسجام جامعه نقش بسیار مهمی دارید که باید با حضور پررنگ در اجتماع به آن کمک کنید، شما در دید مردم به عنوان رهبران انقلاب محسوب می شوید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز با بیان اینکه در 8 اسفند دومین اجلاسیه نماز استان گلستان برگزار می شود، افزود: محوریت این مراسم با روحانیت است، زیرا آنها پرچم اقامه فرهنگ نماز را بر می دارند و از روحانیت با تقویت حضورشان در نمازجمعه که رضایت مردم را در پی خواهد داشت،‌اقدام کنند.
ظاهر شهر به حال خود رها شده است
یکی از روحانیون و  امام جماعت مساجد گنبدکاووس گفت: اوضاع ظاهری شهر به حال خود رها شده است و رسیدگی لازم به این اوضاع از طرف متولیان انجام شود.
حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه یک روستا از اینجا بهتر است، افزود: کافی است با ماشین 10 دقیقه در این خیابان ها حرکت کنید، جلوبندی آن خراب می شود، باتوجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص دولت موظف است به مطالبات مردم رسیدگی کند، تقاضا دارم نظارت بفرمایید تا متولیان به ظاهر شهر رسیدگی کنند.
در ادامه مدیر حوزه عملیه منتظریه گنبدکاووس، با بیان اینکه جمع شدن روحانیون برکات بسیاری دارد، تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ایام ثبت نامه حوزه های علمیه از روحانیون می خواهم که از این سنگری که در اختیار شماست استفاده کنید برای تشویق جوانان و نوجوانان به تحصیل دروس حوزوی که خود صدقه جاریه به حساب می آید و خدمت به اسلام است.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
Haman
19 مهر 1400

باید قبول کنیم که نرخ تاکسی های داخل شهری خیلی بی منطق میره بالا ولی مطمئنن کسی به نظرات مردم تو این سطح احترام نمیذاره

آرشیو