گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6016

09 فروردین 1403 23:25

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نتایج انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ضمن اعلام نتایج انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان، گفت: 70 در صد واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کردند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، ادامه داد: در این دوره از مجموع قریب به ۲۰۰ نفر اعضای ثبت‌نام‌شده تعداد ۱۱۵ نفر مورد تأیید نهایی قرار گرفتند و ۱۵ نفر نامزد عضویت در هیات مدیره شدند.

وی اعضای هفت‌نفره هیات مدیره خانه مطبوعات استان که حائز بیش‌ترین آرا شدند را به شرح ذیل اعلام کرد:

از میان مدیران مسئول "هادی علمدار"و"موسی جرجانی"، از خبرنگاران"عبدالجواد عموزاد خلیلی"،"حمیدرضا محمدیاری"و"سمیه مرادقلی"، از نماینده نشریات سراسری"علی‌اصغر سلیمانی"، از نماینده خبرگزاری‌ها"وحید عرب احمدی" و نیز"حمید الوند" و"زهرا احمدی" به عنوان بازرسان خانه مطبوعات انتخاب شدند.

 

حجت‌الاسلام فضیلت ابراز داشت: امید است کلیه منتخبین هیات مدیره خانه مطبوعات استان که حائز اکثریت آرا شده و اعتماد شرکت‌کنندگان در انتخابات را جلب کرده‌اند، در راستای پیگیری امور صنفی و رسانه‌ای و استفاده معقول، مشروع و منطقی از بسترها، ظرفیت‌های حمایتی، هدایتی و نظارتی موجود برای امرخطیرتوسعه رسانه‌ای استان، در چهارچوب قوانین و مقررات جاریه گام برداشته و با توکل به خداوند متعال بتوانند خدمات مؤثری را ارائه دهند.

وی در خاتمه اعلام داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون گذشته حامی خانه مطبوعات بوده و در راستای عمل به رسالت‌های خطیر آن از هرگونه حمایتی در چهارچوب مأموریت‌ها و وظایف قانونی‌اش به منظور تحقق اهداف این تشکل مدنی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان به صورت کاملاً الکترونیکی در تاریخ 30 بهمن‌ماه برگزار شد.

نویسنده :

نظرات
آرشیو