گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7282

31 فروردین 1403 16:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امروز عصر در روستای زابل آباد گنبد انجام شد؛ برگزاری اردوی جهادی بسیج کارمندان با عنوان "میز خدمت" در گنبد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی قابوسنامه، اردوی جهادی بسیج ادارات گنبد با عنوان "میز خدمت" امروز عصر هماهنگ با سراسر کشور در مسجد امام جعفر صادق عليه السلام روستای زابل آباد با حضور مسئولین ادارات برگزار شد.

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور فرمانده سپاه گنبد در خصوص برگزاری این اردوی جهادی گفت: الحمدلله دستگاهای اجرایی در خصوص اردوی جهادی میز خدمت خوب پای کار آمدند و امروز نزدیک به ۳۰ اداره در این اردو شرکت کردند. خوشبختانه مسئولین اکثر ادارات امروز در این اردو شرکت دارند و مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: مدیران اجرایی شهرستان امروز به یکی از مناطق محروم شهرستان آمدند و بدون واسطه و از نزدیک با مردم صحبت کرده و با مشکلات منطقه و مردم آشنا شدند.

قاسم پور در پایان گفت: امیدواریم این اردوهای جهادی بتواند مشکلات مردم را حل کرده و به خدمت رسانی ها سرعت بیشتری ببخشد.

مردم در این دیدار چهره به چهره مشکلات شخصی و منطقه ای ، سوالات و درد دلهای خود را با مسئولین درمیان گذاشتند. مسئولین نیز ضمن راهنمایی مراجعه کنندگان، به آنها قول پیگیری دادند.

کنکور سال آینده، جاده های بین مزارع، فاضلاب های روستایی، تامین آب کافی برای شرب و کشاورزی، تغییر کاربری ها، مسائل بهداشتی اتباع خارجی، و تسهیلات بانکی برای مسکن و اشتغالزایی از دغدغه های مهم مردم این منطقه بود.

2

3

1

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو