گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8137

04 اردیبهشت 1403 20:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: مهمترین مشکل در اجرای امر به معروف تواکل است

امام جمعه گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته عفاف و حجاب بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و مهمترین مشکل در اجرای آن را تواکل دانست.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با عنوان این مطلب همچنین ضمن تقدیر از برگزارکنندگان اجتماع بزرگ خانوادگی (حجاب، حافظ حریم خانواده) از عدم وجود سیاستگذاری واحد در پشتیبانی از حق انتقاد کرد و گفت: باید در مسیر حق به درستی پشتیبانی انجام شود و این مشکل امروز ماست.

وی افزود: باید به فضای مثبتی که ایجاد می شود تکیه کرد و برای ورود به اماکن عمومی انسجام داشته باشیم.

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش اقدام انگلستان در توقیف نفتکش ایرانی را حماقت و به نوعی زخمی کردن خودش عنوان کرد و افزود: در عین خباثت انگلیس نشانه های پیری این روباه نیز بیش از پیش مشهود است.

ترابی همچنین در رابطه با بردن پرونده ایران به شورای حکام توسط آمریکا گفت: آمریکا در حالی این کار را انجام داده است که خود از برجام خارج شده و چنین حقی ندارد و تصور آنها از ایران همان رفتار آرام گذشته و نه طوفانی است.

وی در ادامه به گسترش هرج و مرج در اسرائیل نیز اشاره و اذعان کرد: شورش های داخلی اسرائیل نوید از هم پاشیده شدن بنیاد خانه عنکبوتی اسرائیل را می دهد.

امام جمعه گنبدکاووس با توجه به اینکه در آستانۀ روز تاسیس شورای نگهبان قرار داریم از این شورا به عنوان پاسدار ارزش ها یاد کرد و افزود: رصد و حفاظت از نمایندگان مجلس و خبرگان بر عهده این شوراست و هدف کسانی که به تعبیر امروزی ها جیغ بنفش بر علیه این مجموعه می زنند، دیده نشدن انحرافات و ایرادات خودشان است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو