گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8367

29 اسفند 1402 05:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تجلی محبت نبوی در کاروان وحدت + تصاویر

به مناسبت هفته وحدت ، اقوام گنبدی حرکت کاروان وحدت را با میثاق با شهدا شروع کردند و پس از دیدار با امام جمعه گنبدکاووس در سطح شهر شیرینی توزیع کردند تا یکبار دیگر تجلی محبت نبوی را به نمایش بگذارند.

به گزارش قابوس نامه، حرکت این کاروان از گلزار شهدای گمنام و با میثاق با این شهدای خوشنام آغاز شد و پس از آن به دیدار امام جمعه گنبدکاووس رفتند.

qaboosnameh 1

در این دیدار امام جمعه گنبدکاووس با ارزشمند خواندن این حرکت گفت: در دنیای امروز به نمادها خیلی اهمیت داده می شود و نماد جهت دهنده ذهن هاست.

حجت الاسلام محمودترابی با عنوان این مطلب افزود: حضور اقوام مختلف با لباس های محلی شاید ظاهر کوچکی داشته باشد اما کار بزرگی است و نمونه های از باطن ملت ما هستند.

qaboosnameh 4

وی همچنین با اشاره به اینکه بسیج همواره در مسیر تقویت وحدت پیشرو بوده است و پشتکار خود را دارد  ضن تاکید بر اشتراکات، وجود پیامبر اکرم(ص) را بزرگترین منت خداوند برما پس از آفرینش ما یاد کرد.

qaboosnameh 2

امام جمعه گنبدکاووس تصریح کرد: دستگیری پیامبرعظیم الشان اسلام پس از رحلت ایشان نیز ادامه دارد و در دنیای امروز نیز دستگیر ماست.

وی همچنین خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی موج جدیدی از اسلام است که به برکت آن با تقویت نام و نماد مرتبط با پیامبر اکرم(ص) عطش و علاقه امت اسلامی تداوم داشته و حلقه وصل بین ما و ایشان شده است.

IMG 0323

IMG 0301

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

qaboosnameh 11

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو