گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8520

07 اردیبهشت 1403 03:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام: حرکت مبارزه باآمریکا توسط نواب صفوی جریان سازی شد

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت: در تاریخ شهید نواب صفوی نخستین فردی بود که حرکت مبارزه و مخالفت با آمریکا را جریان سازی کرد.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه مهدی عبد خدایی در مراسم سالروز شهادت فدائیان اسلام در مسجد قائمیه اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در تاریخ شیعه را جریان سازی کرد و شهید نواب صفوی مبارزه و مخالفت با آمریکا را و امروز شهید سردار سلیمانی امنیت مرزها و به خطر انداختن منافع آمریکا را در دیگر کشورها جریان سازی کرد.

وی با اشاره به دهه فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی افزود:در تاریخ اسلام  شهادت حضرت زهرا (س) ، شهادت نواب صفوی و شهادت سردار سلیمانی سه مصیبت بزرگ است که باید بر آن اشک ریخت و راه آنها را ادامه داد.

qaboosnameh 5

همرزم شهید نواب صفوی با اشاره به مبارزات فدائیان اسلام ادامه داد: در سال 1334 آمریکا پای کسانی را به ایران باز کرد تا منافع خود را در غرب خاورمیانه ،اروپای غربی و خاورمیانه حفظ کند و نواب صفوی با اقتدار در برابر جنایت های آمریکا و دست نشانده هایش در ایران ایستاد و شهید شد.

qaboosnameh 2

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با بیان اینکه با تکامل ابزار توسط انسان استعمار کردن مردم نیز آغاز شد خاطر نشان کرد: انسان های نخستین به صورت دسته جمعی در غارها زندگی می کردند و به فکر استعمار دیگران نبودند اما به مرور زمان با تکامل ابزارآلات برای دفاع و یا شکار از آن برای بردگی گرفتن دیگر انسان ها و در نتیجه استعمار استفاده کردند و این در طول تاریخ تکرار شده است.

عبدخدایی گفت: از زمان تشکیل آمریکا استثمار کردن و جنایت های او بر دیگر کشورها و مردم ضعیف جهان وجود داشته و امروز دست جنایتکار آمریکا به خون سردار سلیمانی عزیز آلوده شده و این خون هرگز نخواهد گذاشت تا وی به آرامش برسد.

qaboosnameh 4

وی افزود: امام خمینی (ره) یک فیلسوف و نظریه پرداز بزرگ در جهان در عصر خود بود که با ملی گرایی مخالف بود و همه حرکت های مسلمانان را در راستای وحدت اسلامی هدایت می کرد.

همرزم شهید نواب صفوی ادامه داد: امام خمینی (ره) روشنفکری را در دنیا بسط داد و امروز با هدایت حکمیانه رهبر معظم انقلاب مبارزه با استعمار و بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان شکل گرفته است.

qaboosnameh 3

وی با اشاره به تشییع جنازه میلیونی شهید سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: مردم ما انقلاب و ولایت فقیه را پذیرفتند و پای این تصمیم خود هستند و در تشییع جنازه شهید سردار سلیمانی و شرکت در نمازجمعه که خطیب آن رهبر معظم انقلاب بود نشان دادند و با حضور خود یک رفراندوم را به جهان نمایش دادند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو