گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8538

30 فروردین 1403 19:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

عزت و اقتدار کشور در گرو گفتمان و تفکر بسیجی و انقلابی است

امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: اگر امروز کشور ما به عزت و اقتدار رسیده به سبب گفتمان و تفکر بسیحی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس حجت الاسلام رضا دیلم ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد:جنگ امروز دشمن جنگ ادراکی تمدنی و شناختی است که با واژگان انقلابیگری و بر اساس اندیشه رهبر معظم انقلاب باید با آن مبارزه کرد.

وی یکی از شاخص های فرد انقلابی را حضور در همه صحنه ها دانست و افزود: فرد انقلابی خود را پایبند انقلاب و اسلام می داند و در همه صحنه های انقلابی و دینی حضور دارد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس اعتقاد به پیشرفت و حرکت در مسیر انقلاب را از دیگر شاخص های فرد انقلابی برشمرد و گفت: یک فرد اگر انقلابی باشد نباید در راهپیمایی 22 بهمن و یا انتخابات حضور نداشته باشد بلکه تلاش می کند در مسیر انقلاب حرکت کرده معتقد به پیشرفت بوده و برای دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام در همه صحنه ها حضور دارد.

وی استفاده از جریان نفوذی و فشار به معیشت و اقتصاد مردم را از حربه های دشمن دانست و گفت: دشمن تلاش می کند تا با استفاده از مکانیزم فشار معیشتی و اقتصادی به مردم و جریانات نفوذی به انقلاب ضربه زده و گفتمان ناامیدی را در بین مردم ترویج دهد به نحوی که گفتمان روزمرگی مردم این باشد که ما نمی توانیم و نمی شود.

حجت الاسلام رضا دیلمی ادامه داد: فرد انقلابی تحرکات دشمن را رصد کرده و اسیر جنگ روانی و غول تبلیغات و شایعات دشمن نمی شود و مسیر درست را با بصیرت و آگاهی پیدا کرده و در آن نسیر حرکت می کند.

وی پایبندی بر استقلال کشور را یکی از واژگان رهبری برشمرد و اضافه کرد: ما نباید فریب یاوه گویی های دشمن شده و گول حرفهای آنان که مشکلات اقتصادی به دست دشمن حل می شود را بخوریم زیرا مردم دست های چدنی آهنی و مخمل نما دشمن را در این مدت دیده و مطمئن هستند مشکلات اقتصادی را خودمان باید حل کنیم.

امام جمعه موقت گنبدکاووس ادامه داد: هدف دشمن ضربه زدن به استقلال، مباحث فرهنگی و تهی کردن خانواده ها از معارف اخلاقی و دینی است و بر همین اساس صدها شبکه ماهواره ای و اجتماعی را راه اندازی کرده است.

وی گفت: امروز همه خانواده ها و مردم باید هوشیار بوده و باید بر اساس حماسه عاشورا فرزندان را تربیت انقلابی و دینی کنیم.

حجت الاسلام دیلم با اشاره به برخی از افراد که به دنبال ایجاد تفرقه در کشور هستند خاطر نشان کرد: برخی از افراد در کشور با سران فتنه و سفیر روباه پیر همقدم و همراه می شوند و به دنبال ایجاد دو قطبی و تفرقه در جامعه هستند که با هوشیاری و بیداری این حرکت دشمنان داخلی نیز از بین خواهد رفت.

وی گفتمان حضور حداکثری و شایسته سالاری را از ویژگی های یک انقلابی دانست و گفت: یک انقلابی به دنبال گفتمان حضور حداکثری و شایسته سالاری در انتخابات است و تلاش می کند تا کاندیداها را رصد کرده و فردی را انتخاب کند که در عمل مدافع امام شهدا ،شهدا و دستاوردهای عظیم انقلاب باشد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس سردار سلیمانی را سرباز ولایت نام برد و افزود: امروز جامعه ما نیاز به سربازان ولایت چون سردار سلیمانی دارد که در شرایط کنونی هوشیار و بیدار باشند.

انتهای پیام/ 

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو