گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8551

06 اردیبهشت 1403 08:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد: موسم باشکوه دهه فجر، نرم افزار بسط اهداف و ارزشهای انقلابی است/ اجرای 600 برنامه در ایام الله دهه فجر در شهرستان گنبد

حجت الاسلام رضا دیلمی به بیان اهمیت جایگاه و ظرفیت عظیم ایام الله دهه فجر در تعمق بخشی به باورهای انقلابی و ایجاد انسجام و وحدت اسلامی پرداخت و افزود: موسم باشکوه دهه مبارک فجر، نرم افزار بسط ارزشهای انقلابی، عزت ملی و تبیین اهداف و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بویژه برای نسل جوان است.

  به گزارش قابوس نامه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد اظهار داشت: امروز در تقابل جبهه حق علیه باطل ما درگیر مبارزه تمدنی با سران سلطه جهانی هستیم و جنگ امروز ما جنگ شناختی و اندیشه است از یک سو تفکر چپاول گر و مادی گرا و فسادانگیز جهان غرب و از سوی دیگر انقلابی تحول گرا، متعالی، ارزش محور و انسان ساز.

حجت الاسلام دیلمی تصریح کرد: به برکت خون شهدا و گفتمان امامین انقلاب اسلامی، امروز  پس از 41 سال سخن از انقلاب الهی در جهان می کنیم که روح مقاومت و امید به آینده را در دلها زنده کرده و بستر افول تمدن پوسیده و فرسوده جهان غرب را در جهان مهیا نموده است.

حجت الاسلام دیلمی گفت: رستاخیر شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همچنین نماز جمعه تاریخ ساز هفته گذشته مردم در تهران با امامت ولی امر مسلمین نشان داد که به رقم همه دشمنی ها و خباثت های نظام سلطه ، این اندیشه ی و این انقلاب، زنده و پویا همچنان با اقتدار و با صلابت مسیر خودش را در راستای حذف استکبار جهانی و بسط ارزشها طی می کند.

حجت الاسلام دیلمی در ادامه بیان داشت: اگر به درون مایه گفتمان انقلاب اسلامی نگاهی داشته باشیم مولفه های با عظمتی دارد، ولایت پذیری، مردم مداری، استکبارستیزی، فرهنگ ایثار وشهادت و مقاومت و دفاع از ارزشها ، اگر بیش از10 میلیون نفر در ایران و کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در  کنار شمع شهادت حاج قاسم سلیمانی جمع می شوند و یک صدا شعار نفرت از استکبار و حذف آمریکا در منطقه سر می دهند نشان از صدور مولفه های تمدن ساز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام دیلمی افزود: یک روزی دشمن از حزب الله می ترسید امروز به برکت گفتمان انقلاب اسلامی که ریشه در مکتب عاشورا دارد سخن از حزب الله  فقط نیست حشد الشعبی و ... همه از برکت خون شهدا و منویات امامین انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

وی گفت: ما در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی که امسال اولین سال از صدور این منشور ولایی است تلاش ما بسط ارزشهای انقلابی، ایجاد وحدت و انسجام، بازخوانی و شناساندن اهداف انقلابی اسلامی، تبیین دستاوردهای نظامی اسلامی، مشارکت مردمی و ترویج فرهنگ مقاومت و بسترسازی گفتمانی و بصیرتی برای حضور حداکثری همه مردم ولایت مدار در یوم الله 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی است انتخاباتی که محصول مشارکت حداکثری مردم ، نمایندگان در طراز انقلاب اسلامی و عصاره فضیلت ها را به همراه داشته باشد.

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان گنبد گفت: دهه فجر امسال اولین گام در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت در نماز جمعه تاریخ ساز هفته گذشته با محوریت این که باید درهمه زمینه قوی شویم می باشد.

حجت الاسلام دیلمی اظهار داشت : پس از تشکیل جلسه ستاد عالی دهه فجر در استان، ستاد دهه فجر شهرستان گنبد با حضور کلیه دستگاه ها تشکیل جلسه داد، دبیرخانه راه اندازی شد، 17 کارگروه در عرصه های مختلف مشغول فعالیت شدند، بیش از 600 برنامه پیش بینی شده که 156عنوان از آنها جزء برنامه های شاخص شهرستانی است که برخی از آنها عبارتند از نشست های معرفتی و بصیرتی، جشن های مردمی، عطر قرآن در فجر انقلاب اسلامی، همایش نقش بانوان در گام دوم انقلاب اسلامی، همایش گرامیداشت شهدای فجر آفرین و سردار دلها، شب شعر انقلاب اسلامی، مراسم متمرکز کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی، کاروان جشن انقلاب اسلامی در 41 مدرسه روستایی و شهری، غبارروبی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، زنگ انقلاب، جهاد و مقاومت، ویژه برنامه 41 مسجد 41 حضور انقلابی و ...

حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: امسال ایام الله دهه مبارک فجر مزین به شعار، انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت می باشد که معطر گردیده به عطر وحدت آفرین شهادت سردار رشید جبهه ی مقاومت جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران گرانقدرش و این حکایت و نوید بخش حضور حماسی مردم ولایت مدار و بصیر شهرستان را در روز 22 بهمن همسو با دیگران نقاط کشور عزیزمان دارد و امید است به فضل الهی این حضور حماسی و دشمن شکن ، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و نظام سلطه و بستر اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه باشد .

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو