گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8609

10 فروردین 1403 10:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در گام دوم انقلاب حضور حداکثری مردم تعیین کننده نظام نوین اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی حضور حداکثری مردم در صحنه های مختلف سیاسی،اجتماعی و فرهنگی نقش تعیین کننده دارد.

به گزارش خبرنگار قابوس نامه از گنبدکاووس رمضانعلی قاسم پور ظهر امروز با حضور در حوزه شماره یک شهری واقع در مسجد قائمیه رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری مردم ایران اسلامی در ساعات اولیه روز در پای صندوق رای حاضر شدند تا وظیفه خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ادا کنند.
وی با اشاره به حضور خوب مردم گنبدکاووس افزود: تاکنون حضور مردم بسیار خوب بوده و امید داریم با انتخاب اصلح آنها،فردی شجاع،مشکل گشا،استکبارستیز و دلسوز به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: انقلاب ما برخاسته از مردم است و ملت ایران همواره در تعیین سرنوشت انقلاب اسلامی و خود نقش موثری داشتند و امروز نیز با حضور حداکثری خود این نقش را مررنگ تر از همیشه خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق رای مشت محکم دیگری بر یاوه گویان به ویژه استکبار جهانی خواهد بود.
نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم و صندوق های اخذ رای است
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس هم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تدابیر و تمهیدات لازم برای تامین امنیت شهروندان و صندوق های اخذ رای در حوزه شهرستان گنبدکاودس اندیشیده شده تا یک انتخابات سالم و قانونمند را برگزار کنیم.
سرهنگ محمود علی فر افزود: خط قرمز نیروی انتظامی تامین امنیت مردم در همه شرایط به ویژه روز انتخابات است و امروز همه تلاش ما در تامین این امنیت خواهد بود.
وی ادامه داد: مردم شهرستان گنبدکاودس در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا اتفاقاتی در سطح شهر می توانند با شماره 110 تماس گرفته و برای ارائه انتقادات و پیشنهادات خود با 197 تماس حاصل کنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: حضور در پای صندوق رای در راستای ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمان های جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده دارد.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو