گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8627

01 اردیبهشت 1403 00:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده ولی فقیه در گلستان : مراکز درمانی در پاسخ مناسب به بیماران کوتاهی نکنند

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مردم باید توصیه هایی را که پزشکان و کارشناسان در این رابطه دارند با نهایت دقت انجام دهند، به هر حال این گرفتاری پیش آمده مستلزم آن است که خود مردم هم در این رابطه همکاری کنند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما، آیت ا... نورمفیدی نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: مردم تذکرات مسئولان بهداشت و درمان را جدی بگیرند و عمل کنند ، لازم می دانم دراین روزهایی که جامعه ما و مردم با تهدید بیماری مواجه هستند، تذکراتی را خدمت همه داشته باشم.

آیت الله نورمفیدی افزود : اول این که از همه پزشکان و پرستاران و مسئولان بهداشتی که با نهایت جدیت و دلسوزی انجام وظیفه می کنند، تشکر و قدردانی کنم، ان شاء الله هم مورد قبول مردم قرار بگیرد و هم خدای متعال از همه شما راضی باشد و اجر و پاداش الهی و آسمانی به شما عنایت فرماید.

وی ادامه داد: دوم این که مردم باید به توصیه های پزشکان و کارشناسان در این رابطه، با نهایت دقت توجه نمایند، به هر حال این گرفتاری رخ داده و مستلزم آن است که خود مردم هم در این رابطه همکاری نمایند. بنابراین به توصیه ها و تذکراتی که داده می شود و دائما تکرار می شود توجه کنند.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: نکته و توصیه بعدی من این است که در عین حالی که باید مرد و پزشکان و پرستاران عزیز مراقبت کنند از دعا غافل نباشند برای اینکه دعا جایش هم اینجاست، یعنی در کنار مسئولیتی را که پزشکان دارند و با مراقبتی که خود مردم انجام می دهند در عین حال دعا نقش بسیار مهمی ایفا می کند. وقتی همه مردم از درگاه الهی طلب کنند مسلما خدای متعال خواسته ملت و همه مردم را پاسخ خواهد داد و ان شاء الله امیدواریم هر چه زودتر این بلیه و گرفتاری رفع شود.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: مردم خیلی ترس و وحشت و اضطراب به خودشان راه ندهند، این یک گرفتاری است که پیش آمده و مهم این است که مردم آرامش و امید داشته باشند. ان شاء الله اینها برطرف خواهد شد. ترس و اضطراب از گرفتاری، بیشتر به انسان لطمه وارد می کند. با توکل به خدا و مراقبت هایی که می کنید هیچ ترسی به خودتان راه ندهید و به لطف الهی برطرف خواهد شد.

وی یادآور شد: از دیگر مسئولین و استاندار محترم و مسئولینی که دراین رابطه برای کمک به مردم همکاری و تلاش می کنند و زحمت می کشند از همه آنها تشکر می کنم و در عین حال چون مردم این روزها ناراحت هستند ممکن است به محض اینکه دچار سرما خوردگی معمولی شوند، به مراکز درمانی مراجعه کنند. توصیه من این است که این مسئولین و کادر درمانی این آمادگی را داشته باشند به مردمی را که مراجعه می کنند پاسخ مناسبی بدهند که اضطراب مردم هم تقلیل پیدا بکند.من دیشب با بعضی از عزیزان صحبت کردم و تذکر دادم مراکزی را که این آمادگی را دارند، کوتاهی نکنند، همکاری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دعا می کنیم خدای متعال هر چه زودتر این گرفتاری را از همه مردم جهان مخصوصا از کشور و استان ما برطرف کند. یقینا ترس و اضطراب دراینجا جایگاهی ندارد. تست مثبت دراین رابطه شاید 5 درصد هم نباشد با توکل بر خدا از این مرحله عبور خواهیم کرد و کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو