گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8645

10 فروردین 1403 01:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس: 320 گروه جهادی بسیج در میدان مبارزه با کرونا ویروس، فعال هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون 320 گروه جهادی بسیج داوطلبانه و به عنوان مدافعان سلامت در میدان های مختلف مبارزه با این بیماری فعال هستند.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور تصریح کرد: با توجه به نیاز بسیج عمومی در مقابله با بیماری کرونا بسیجیان با ایجاد 10 کارگاه خانگی و با فعالیت 110 خیاط اقدام به دوخت ماسک کرده اند که تا کنون 23 هزارو 800 عدد آماده در شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین 15 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده جهت گندزدایی معابر شهرستان در دو مرحله رزمایش در شهر و در روستاها نیز به صورت روزانه مورد استفاده قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ادامه داد: در راستای کمک به آگاه سازی مردم نیز با استفاده از بلندگوی مساجد و همچنین خودروهایی مجهز به بلندگو با گشت در سطح شهر اقدام شده است و 5هزار بروشور نیز توزیع کرده ایم.

سرهنگ قاسم پور گفت: تاکنون یک میلیارد ریال اعتبار از محل کمک های مردمی ، خیرین ، حوزه های مقاومت بسیج و دهیاری ها برای این اقدامان تامین و هزینه شده است.

وی یادآور شد: در طی چند مرحله نیز 60 هزار ماسک از آق قلا به 6داروخانه گنبد توزیع شد تا با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

فرمانده سپاه گنبد اذعان کرد: در حال حاضر 350 دست لباس گان بیمارستانی توسط خواهران جهادگر بسیجی گنبد دوخته شده و 280 دست دیگر در دست دوخت است.

وی با اشار به شرایط خاص معیشتی طبقه آسیب پذیر جامعه نیز اظهار کرد: با توجه به تعلیق بسیاری از مشاغل به ویژه کارگران و طبقه ضعیف هزار بسته بهداشتی و هزار بسته غذایی از سوی سپاه گنبدکاووس در میان این قشر توزیع شده است.

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور خاطر نشان کرد: اقدامات بسیج تا هر زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت و برای شکست این بیماری تا آخر در کنار مردم و سایر نهاد ها ایستاده ایم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو