گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8646

10 فروردین 1403 03:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اهدا پک های بهداشتی فرهنگی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شرق گلستان

اهدا پک های بهداشتی فرهنگی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شرق گلستان

به گزارش قابوس نامه به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت ، رییس اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان در راستای مبارزه با ویروس کرونا از اهدا پک های بهداشتی ، فرهنگی در بین خانواده های محرومین خبرداد.
ذوبی سرابی در گفتگو‌ با خبرنگار ما گفت ، از ۲۸ اسفند عملیات ضد عفونی در زیارتگاه ها و اماکن مقدس شهرستانهای مینودشت ، کلاله ، گالیکش و مراوه تپه انجام گردید و از طرف این بقاع بعضی از روستاها به همت هیات امنا عزیز کاملا ضدعفونی گردید .
وی گفت از دیگر خدمات اولیه این اداره اهدا بیش از ۲۰۰۰ ماسک و ۱۰۰۰ عدد محلول ضد عفونی دست در بین اقشار ضعیف و‌محروم جامعه تقسیم شد.
رییس اوقاف و امور خیریه شرق استان اظهار داشت ، این اداره با همت و همکاری سپاه و دیگر پایگاه های بسیج و هیات های تراز اول مکتبی در نیمه دوم تعطیلات فروردین ماه سال جاری در حال بسته بندی پک های بهداشتی فرهنگی شامل محلول ضدعفونی دست و سطوح ماسک دعای هفتم صحیفه سجادیه ، بروشور توصیه های بهداشتی و همه واقف باشیم و هدیه ای برای کودکان خانوادن بوده که به زودی در شهرستان ها به خانواده های آسیب پذیر جامعه تقدیم خواهد شد و علاوه بر ان عملیات ضد عفونی قسمتی از شهرستان با همت گروه های جهادی و اوقاف ، هیات امنا و خیرین این شهرستان انجام خواهد شد .
ذوبی سرابی در پایان مصاحبه گفت . این اداره در قالب طرح دستهای مهربانی تعداد ۵۰ بسته آذوقه غذایی و ۲۵ بسته گوشت گرم گوسفندی در بین نیازمندان از محل اجرای نیت واقفین خیراندیش و خیرین عزیر توزیع کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو