گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8704

10 فروردین 1403 06:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانداری گنبدکاووس/نمونه و برتر شدن در کشور

کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس که در دو دوره دولت تدبیر و امید سکاندار مدیریت و نماینده عالی دولت در گنبدکاووس بوده و هست با انتخاب استاندار گلستان و با تایید وزیر کشور در بین فرمانداران برتر ۳۱ استان کشور قرار گرفت.

 به گزارش قابوس نامه ،معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در دیدار معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان گفت:
فرمانداری گنبدکاووس یکی از فرمانداری های برتر و نمونه کشوری معرفی شد که این حاصل تلاش همکاران در حوزه فرمانداری است.

وی تصریح کرد: با تعامل و همکاری کارکنان فرمانداری و تلاش آنها در ارتقاء شاخص ها و مشارکت در امور عمرانی سبب شده تا کارنامه فرمانداری گنبدکاووس دارای عملکرد خوبی باشد.

عبدالقدیر کریمی در ادامه افزود:
علیرغم انتقال 12 نفر از همکاران حوزه فرمانداری به شهرها و یا استانداری به منظور انتصاب در حوزه مهم تری مانند فرماندار، بخشدار و یا معاون فرماندار توانستیم انتخابات مجلس شورای اسلامی را بدون حاشیه برگزار کرده و بحران سیل را به خوبی مدیریت کنیم.

وی گفت: خوشبختانه در زمینه مبارزه و کنترل شیوع بیماری با تعامل و همکاری همه دستگاه ها با محوریت مردم عزیز شهرستان توانستیم مدیریت خوبی داشته و از وضعیت مناسبی در این حوزه برخوردار باشیم.

وی خاطر نشان کرد: تک تک کارشناسان و افرادی که در فرمانداری در حوزه های مختلف فعالیت دارند تلاش می کنند با مشارکت و تعامل شرایط مطلوبی را در شهرستان ایجاد کنند تا مردم و حوزه استانداری رضایت قلبی و نسبی را از این حوزه داشته باشند.

از شاخص ترین اقدامات  در دو سال گذشته می توان مدیریت بحران سیل ابتدای سال ۹۸ و بحران بیماری کرونا و برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس را برشمرد.

همچنین  در سه سال گذشته، بیشترین اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان را در گنبدکاووس جذب نماید.

بی شک کسب این افتخارات، فارغ از مدیریت صحیح و هدفمند فرماندار ویژه گنبدکاووس، بدون حضور و همراهی معاونین فرماندار در حوزه های کلیدی سیاسی، امنیتی و اجتماعی، برنامه ریزی اقتصادی و عمرانی، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان حاصل نمی شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو