گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8718

10 فروردین 1403 17:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دادکستری گنبد کاووس:  آزادی100 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در گنبدکاووس

رئیس دادکستری گنبد کاووس ضمن تبریک هفته قوقضایه گفت: پرونده 100نفر از زندانیان واجد شرایط عفو و ازادی درشهرستان گنبد کاووس تایید شده و از شاکیان انها رضایت گرفته وبه مناسبت هفته قوقضاییه ازاد و به کانون گرم خانواده و جامعه باز میگردند.

به گزارش قابوس نامه ، علی یزدانی سرپرست دادگستری گنبد کاووس ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: 100 نفر از محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب، محبوس در زندان‌ها که توانایی پرداخت نداشتن توسط خیرین و واحد صلح سازش رضایتشان از شاکی ها گرفته ده  و ازاد می شوند .

وی تصریح کرد: این امر نیک با مشارکت خیرین محترم واقای شهرکی ریاست واحد صلح سازش صورت گرفته است که در راستای اقدام مشابه سال گذشته که در ماه مبارک رمضان که موجبات ازادی بیش از صد نفر از زندانی ها و بازگشت انان به کانون گرم خانواده بوده است ،صورت گرفته است .

در ادامه رئیس شعبه صلح سازش دادگستری گفت : هدف از ازادی این زندانی ها  اعمال سیاست زندان زدایی را برخورداری زندانیان مستحق از امتیاز بازگشت مجدد به اجتماع، بهره مندی از فرصت خدمت و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی  وبازگشتن به کانون گرم خانواده برای این زندانی ها عنوان کرد.

شهرکی بیان کرد :دراین زمان سخت سعی ما باید براین باشد، افرادی که به خاطر کوچیک ترین جرایم در زندان به سر می برند و پشیمان شده اند را یاری دهیم ،

وی ،از مردم خواست که به این افراد کمک و یاری برسانند تا به خانواده های این افراد اسیبی نرسد ،چون وقتی خانواده این افراد اسیب می ببیند این اسیب به بدنه جامعه برخورد میکند ، ما و مسولین باید تمام تلاشمان بر این باشد که بعد از ازادی این افراد به فکر تامین شغل و درامد حلال برای انها باشم و موجبات انرا فراهم کنیم.

در اخر این مقام قضائی خاطرنشان کرد: بدون تردید اگر توجه ویژه دستگاه قضائی به سیاست‌های پیشگیرانه و کنترلی نبود امروز شاهد شمار زندانیان بیشتری در زندان‌ها و ندامتگاه‌ها می بودیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو