گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8855

10 فروردین 1403 19:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت:  توانمندسازی جوامع هدف طرح شهید شوشتری، هدف مهم طرح

فرمانده مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر تهیت اجرای مطلوب و اثرگذار برنامه های طرح شهید شوشتری در مناطق کم برخوردار آسیب پذیر هدف، هدف اصلی این طرح را توامند سازی جوامع محلی با ارائه خدمات متناسب و نیز کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در این نقاط عنوان کرد.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با محوریت طرح شهید شوشتری در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، با اشاره به این مطلب افزود: امسال این طرح در سه منطقه اسلام آباد، سیدآباد و مسکن مهر پیرحاجی اجرا می شود.

وی تشکیل شورای محلات و جلسات پیگیری دغدغه های این مناطق ، شناسایی مدیر محله و صدور حکم، برگزاری جلسات مستمر شورای محله ، تهیه و توزیع بسته معیشتی و بهداشتی در مجموع به تعداد 5 هزار بسته در این محلات ، فعال کردن دو کارگاه تولید ماسک در سیدآباد و توزیع 8هزار و سیصد عدد ماسک ،برگزاری کارنوال شادی و توزیع نان رایگان در ماه مبارک رمضان با همکاری ارداه اوقافو امور خیریه شهرستان ،از دیگر فعالیت های انجام شده است.

سرهنگ قاسم پور همچنین اذعان کرد: 7400 پرس غذای گرم در محله های سیدآباد و پیرحاجی توزیع شده است و احداث خانه عالم در محله سیدآباد 50 درصد پیشرفت دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در ادامه ، ارائه مشاوره به خانواده ها در راستای کمک به ترک اعتیاد و بازگشت به آغوش خانواده مبتلایان و پیشگیری از طلاق در محله های هدف را از دیگر اقدامات سپاه برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: همه ما مسئولیم و باید با تمام قوا در این مسیر گام برداریم و نیاز است برای اجرای بهتر این طرح برنامه و تقویمی برای جلسات مشخص و گزارشات اقدامات، به موقع به دبیرخانه ارسال شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو