شناسه: 9185

09 فروردین 1403 12:57

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

۹۶بیمار کرونایی دربیمارستان‌های گنبدکاووس بستری هستند/این روند نسبت به آماربستری درهفته گذشته افزایشی است

 مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: هم اکنون ۹۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند که نسبت به آمار بستری ۶۰ بیمار در هفته گذشته، روند افزایشی یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه فرهاد بدیعی بابیان اینکه ۵۰ درصد بیماران بستری در مراکز درمانی گنبدکاووس از اهالی این شهرستان و بقیه از شهرهای همجوار هستند، افزود: دید و بازدیدها و مراودات خانوادگی در ایام نوروز دلیل اصلی روند صعودی شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت گنبد است که شهروندان باید در روزها و ایام پیش رو به‌شدت از آن پرهیز نمایند.

وی، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا از جمله استفاده از ماسک، شستن مستمر دست‌ها، ضدعفونی سطوح و رعایت فاصله اجتماعی را مهم دانست و اظهار داشت: به طور متوسط روزانه ۱۰۰ نفر با علائم کرونا به مراکز منتخب گنبدکاووس مراجعه می‌کنند که در صورت مثبت بودن ابتلا به کووید ۱۹، اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس با اشاره به افزایش آمار مبتلایان گروه سنی کودک و نوجوان در شهرستان به بیماری کرونا، از خانواده خواست نظارت بیشتری بر رعایت شیوه‌نامه بهداشتی توسط فرزندان خود داشته باشند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو