شناسه: 9666

09 فروردین 1403 17:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: گیر ما کاغذ سالاری است/مردم سختی هاراتحمل میکننداما انحصارطلبی هاراهرگز!

 امام جمعه گنبدکاووس: کسانی که کادر نظام هستند حق ندارند تا زمانی که کف حقوق ادارات 2 تا 3 میلیون تومان است چنین حقوق هایی دریافت کنند.مردم ناراضی هستند. مردم ممکن است سختی ها را تحمل کنند اما نابرابری ها و انحصار طلبی ها را تحمل نمی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه؛ حجت الاسلام و المسلمین ترابی،امام جمعه گنبدکاووس، درخطبه نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالگرد ارتحال دو امام جمعه پیشین شهرستان گنبدکاووس به ماجرای نجومی بگیران پتروشیمی امیرکبیر اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب بارها  نسبت به مقابله با حقوق های نجومی دستورصریح داده اند اما این دستوررهبری برزمین ماند. یکی از موارد مدیران نجومی بگیر شرکت پتروشیمی امیرکبیر بود که این سه شخص جمعا درماه 424 میلیون تومان حقوق میگرفتند که رئیس جمهور شخصا دستور اخراج این سه نفر را صادر کرد و هم چنین ایشان دستور فوری صادر کردند تا تمامی موارد مشابه شناسایی و محاکمه شوند و بودجه ی جدید با دقت بیشتری بررسی شود تا دیگر چنین اتفاقی در کشور رخ ندهد.

وی افزود: کسانی که کادر نظام هستند حق ندارند تا زمانی که کف حقوق ادارات 2 تا 3 میلیون تومان است چنین حقوق هایی دریافت کنند. مردم ناراضی هستند. مردم ممکن است سختی ها را تحمل کنند اما نابرابری ها و انحصار طلبی ها را تحمل نمی کنند.

امام جمعه گنبدکاووس با شاره به مدت صد روزه طی شده از دولت سیزدهم گفت: بعضی ها که در دولت قبلی حاضر نبودند حقایق و ایرادات را بگویند با روی آمدن دولت جدید زبان باز کرده اند؛ مسببان وضع موجود که خوی اشرافی گری از جمله ذات ان هاست امروز میگویند دولت در این صد روز چه کرده است؟ وقتی که دولت قبل غیز از کسری بودجه اش، 535 هزار میلیارد تومان از بودجه ی نداشته اش اوراق بهادارخرج میکند نباید به خود اجازه دهند تا مردمی که صبر و حوصله کرده اند و امیدوار شده اند را تحریک کنند.

وی افزود: دستاورد های دولت جدید فراوان است کم ترین دستاورد این دولت همین حضور پرشور من و شما در مراسم نماز جمعه است که با تدابیربهداشتی و مدیریت کرونا محقق شده است.

حجت  الاسلام و المسلمین ترابی ضمن اشاره به توصیف امام راحل (ره) درباره جایگاه والای بسیج تصریح کرد: بسیج تنها یک سازمان نیست بلکه آنچه را که اما در وصف بسیج بیان کرده اند یک فرهنگ و تفکر است که باید در همه ی شئونات فردی، خانوادگی و اجتماعی زندگی پیاده شود. نمی شود اداره هایمان، اداب و رسوم هایمان، عزاداری و عروسی و جشن هایمان غیر بسیجی باشد و اسم مان هم در بسیج باشد.ما باید بسیج را به عنوان یک سبک زندگی و یک شیوه ی سازماندهی ببینیم.

وی افزود: گیر ما کاغذ سالاری است این همه هزینه 90 درصد هزینه های جاری دولت است اگر ما فرهنگ بسیج را در دولت و نادهایمان پیاده کنیم آن وقت میتوانیم یک تغییر و تحول خوبی داشته باشیم.

امام جمعه گنبدکاووس در پایان تاکید کرد: بسیج ریشه در مسجد دارد و نبیاد از جماعت از نماز جمعه و از روحانیت جدا شود.

انتهای پیام/




نویسنده :

نظرات
آرشیو