گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 3396

31 فروردین 1403 11:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان مطرح کرد:  قول دادن افراد دغل‌کاری انتخاباتی است/ اصل شایستگی را فدای قومیت نکنید

استاندار گلستان با بیان اینکه وجود قومیت ها در استان یک فرصت است، گفت: نباید شایستگی را فدای قومیت گرایی کنیم،اصل بر شایستگی و تقوا است.

به گزارش قابوس نامه، حسن صادقلو استاندار گلستان ضمن بازدید از روند ثبت نام در ستاد انتخابات شهرستان گنبد اظهارکرد: امسال با رویکرد مهم و بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا مواجه هستیم، اولین انتخابات به عنوان انتخاب شخصیت دوم کشور و شخصیت اجرایی اول مسئله بسیار مهمی است و دومین انتخابات هم در راستای عمران شهری و روستایی اهمیت زیادی دارد.
استاندارگلستان در ادامه اذعان داشت: ستادهای اجرایی بدون تعطیلی و با فعالیت بسیار زیاد زمینه تسهیل را در انتخابات برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی فراهم می کنند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 5500 نفر در استان برای انتخابات ثبت نام کرده اند ، گفت: امسال به احتمال زیاد بیش از سال 92 که تقریبا 7300 نفر ثبت نام کرده بودند نامزد ثبت نامی در استان خواهیم داشت .
صادقلو با محوری خواندن مشارکت مردم در انتخابات ، تصریح کرد: دشمن یک بار در ایام الله ها و یک بار در انتخابات ها ما را نگاه می کند امیدوارم همچون انتخابات گذشته که استان اولین مشارکت را در سطح کشور داشت بتوانیم بازهم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم .
وی گفت: امیدواریم مسئولان در هیات اجرایی و هیات های نظارت زمینه تسهیل ثبت نام را ایجاد کنند و هر اقدامی که بایسته است برای این تصمیم انجام دهند.
استاندار گلستان با بیان اینکه شورا جمع عقول است و عاقلان جامعه باید به صحنه بیایند ، افزود: ظرفیت ثبت نام هر چقدر بالاتر باشد و هر چه تکثر در بحث ها افزایش یابد ، خود زمینه تصمیم گیری های درست می شود که باید این شرایط را آماده کنیم.
وی با بیان اینکه کاندیدا شدن سهل نیست، تصریح کرد: افرادی که زحمت کاندیدا شدن را به خود می دهند و این قابلیت خدمت کردن را در خود دیدند، شجاع هستند.
استاندار ادامه داد: قول دادن افراد دغل کاری و کلک انتخاباتی است و با آموزه های انقلابی و اسلامی ما در تناقض است.
وی با بیان اینکه کسانی که با بزرگان مشورت می کنند شریک در عقل آنها هستند ، خاطر نشان کرد: باید این ظرفیت را در خود ایجاد کنیم که همدیگر را تحمل کنیم ، انتخابات ما را جدا نکند و باید با انتخابات ظرفیت ها را بالا برد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو