گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 3958

09 فروردین 1403 23:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

خانواده شهدای مدافع حرم گنبد در پای صندوق رأی ؛ آمده ایم تا بگوئیم در همه صحنه ها هستیم

خانواده سه شهید مدافع حرم گنبدکاووس با حضور همزمان در یکی از شعب اخذ رأی و با به همراه داشتن دست نوشته ای در حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه پیام همیشه در صحنه بودن را بار دیگر به رخ بدخواهان نظام کشیدند.

به گزارش قابوس نامه، همسر شهید مدافع حرم علیرضا صفرپورجاجرمی با تاکید بر ساختن حماسه ای دیگر برای اقتدار نظام گفت: شرکت در انتخابات وظیفۀ شرعی همۀ ماست و نباید بگذاریم خون شهدایمان پایمال شود.
آمنه کی منش ابراز امیدواری کرد در این انتخابات هر کس که رئیس جمهو می شود همواره پشتیبان ولایت و به فکر مردم بی بضاعت و جوانان تحصیلکرده ای که کار ندارند، باشد.

qaboosnameh 2


وی تاکید کرد: رئیس جمهور آینده ایران باید کاری کند که نظام اسلامی و اسلام پابرجا بماند.
همیشه در صحنه زنده و حاضریم
مادر شهید بسیجی مهدی شکوری نیز گفت: حضور ما در اینجا برای این است که دشمنان بدانند ما مدافع خون شهدای خود هستیم و همیشه در صحنه زنده و حاضریم.

qaboosnameh 6 Copy1این مادر شهید در مورد حضور همزمان خانواده های شهدای مدافع حرم در پای صندوق اخذ رای  اظهار کرد: این حضور همزمان نشان از این دارد که مردم بدانند ما در همه صحنه ها با هم هستیم.
با تک تک آرای خود مشت بر دهان استکبار می زنیم
فرزند اولین شهید مدافع حرم گنبد" شهید غلامعلی تولی" نیز به خبرنگاران گفت: این حضور به دشمنان این پیام را می دهد که در سرنوشت ما دخالت نکنند و ما همواره پشتیبان ولایت فقیه و آرمان های انقلاب هستیم .
هادی تولی همچنین گفت: با این حضور به همه مستکبرین جهان بالاخص آمریکا و اسرائیل این را می گوئیم که با تک تک آرای خود مشت بر دهان آنها خواهیم زد و همواره در مسیر شهدا گام بر می داریم تا مبادا با رای ندادن خون شهدا پایمال شود.

qaboosnameh 3

 

qaboosnameh 4

 

qaboosnameh 5

qaboosnameh 7

 

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو