گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 6059

10 فروردین 1403 16:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان در گنبدکاووس: باید قدر پیوند دین و سیاست را بدانیم/ مردم به فرمان رهبر 22 بهمن تماشایی ساختند

استاندار گلستان امروز در راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان گنبدکاووس گفت: ما باید قدر انقلاب اسلامی که انقلابی معنوی و ارتباط دهنده دین و سیاست است بدانیم و امروز دیدیم مردم ما به فرمان رهبر عزیزمان 22 بهمن تماشایی را رقم زدند.

به گزارش قابوس نامه، سید مناف هاشمی اذعان کرد: در انقلاب اسلامی ما عوامل زیادی موثر بود که با رهبری بزرگ الهی و یاری مردم به ثمر نشست و چون کوثری است ادامه داد که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی الهی ، مردمی و مجاهدت و رهبری را وجه متمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها برشمرد و حاکمیت الهی بزرگترین ویژگی آن است.

دشمن از وحدت و امنیت ما در هراس است

استاندار گلستان دلیل هراس دشمنان از ایران و انقلاب اسلامی را قدرت امنیتی دانست و افزود این امنیت نشات گرفته از وحدتی است که در سایه مرجع عالیقدر، ولایت فقیه، مقام معظم رهبری است که ادامه دهندۀ راه امام راحل هستند.

وی بعد فرهنگی و مذهبی انقلاب اسلامی را نیز بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دشمنان به این مسئله پی برده اند و درصدد براندازی نظام با ایجاد شکاف در این بخش ها هستند چرا که انقلاب ما قدرت های پوشالی را تحقیر کرد و می بینیم امروز جمله ای را که ابتدای انقلاب یک سید بزرگوار و روحانی می گوید " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" هنوز پس از39 سال بر زبان ملت جاری است و روز به روز نهادینه تر می شود و این نشان از معنوی بودن پابرجایی و پایداری انقلاب ماست.
عزت ملت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سیدمناف هاشمی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی، اقتصادی، علمی و استراتژیک و به ویژه نظامی تصریح کرد: سرنگونی رژیم منحوس پهلوی به عنوان عامل استکبار در منطقه، حرکت به سوی خودکفایی اقتصادی و رهایی از وابستگی ها به غرب، رشدعلمی کشور با شکست آپارتاید غرب ، دستاوردهای موشکی و هسته ای نشان از آن دارد که همچنان عزم ملت ایران پس از 39 سال وجود دارد و باید به تبدیل شدن به قدرت منطقه ای افتخار کنیم و این قدرت به وجود آمده همه معادلات ابرقدرت های را دچار چالش کرده است.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدایی که برای این انقلاب خون پاک خود را نثار کردند گفت:عزت بزرگترین دستاورد انقلاب برای ملت و احیای قدرت جهان اسلام و همگرایی بین ملت های اسلامی از دستاوردهای منطقه ای و جهانی انقلاب اسلامی است.

استاندار گلستان همچنین به برخی سیاست های دولت در راستای تحقق بیشتر این دستاوردها از جمله توجه به مناطق محروم و اولویت مناطق مرزی در سال تولید و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : این مسیر خودکفایی باید ادامه داشته باشد تا وابستگی ها را کاهش داد.

در کشور ما جایی برای منافقین و معاندین وجود ندارد

هاشمی در ادامه گفت: بسترسازی جهت آبادانی کشور، اولویت بخشی به مناطق محروم نیز دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در زمان قبل از انقلاب کمتروستایی داشتیم که از نعمت آب ، برق و گاز برخوردار باشند اما امروز به برکت انقلاب بسیاری از روستاهها از این نعمات برخوردارند.

وس خاطر نشان کرد: با توجه به تمام این دستاوردها که در زمان تحریم، دفاع مقدس و سازندگی و بعد از آن و خون شهیدان و مجاهدت ها فراهم شده است باید قدر دان باشیم و به معاندین اجازه نخواهیم داد تا شکافی در این مسیر به وجود بیاورند و باید امنیتی که داریم را حفظ کنیم، و با اتحاد بیشتر بین مردم و مسئولین برای افزایش و تقویت دستاوردهای نظام تلاش کرده و می گوییم در کشور ما جایی برای منافقین و معاندین وجود ندارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو