گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 8824

29 اسفند 1402 14:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به همت دانشجویان بسیجی: همه پای کار محرم باشکوه /هئیت دانشجویی رهروان حاج قاسم

مسئول بسیج دانشجویی استان خبر داد : هیئت مذهبی " رهروان حاج قاسم " به همت دانشجویان بسیجی راه اندازی شد و تمام پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم این هیئت رعایت خواهد شد.

 به گزارش قابوس نامه جواد فرامرزی در گفت و گو با بسیج گفت  : طی چندین جلسه همفکری و مشورت با مسئولین دانشگاه ها ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشجویان بسیجی به این جمع بندی رسیدیم تا هیئتی به صورت متمرکز با حضور همه دانشگاه های مرکز استان برپا کنیم .

وی در ادامه گفت : با توجه به اهمیت بسیار زیاد فرهنگ ایثار و شهادت در نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی و اینکه ادامه راه شهدا از رسالت های دانشجوی مومن انقلابی است تصمیم بر این شد نام هیئت به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مزیّن شود و به طور رسمی " هیئت رهروان حاج قاسم - دانشگاهیان استان گلستان " نام بگیرد .

فرامرزی همچننین در ادامه بیان کرد : با توجه به در پیش بودن ماه محرم و وایام عزای سید و سالار شهیدان ، بنا بر این شد تا اولین مراسم این هیئت را در دهه اول محرم با رعایت تمام پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا ، از روز پنجشنبه ۳۰ مرداد به اجرا درآوریم .

مسول بسیج دانشجوی استان خاطر نشان کرد : مراسم عزاداری دهه اول محرم هیئت در فضای باز و با رعایت فاصله گزاری اجتماعی در دانشگاه جامع گلستان برگزار خواهد شد و هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی بعمل آمده و بر حسن اجرای پروتکل ها نظارت خواهد کرد .

وی با اشاره به این که همه دانشگاه ها در بر پایی این هئیت سهیم هستند گفت : نهاد رهبری در دانشگاه ها ، رؤسا و معاونین فرهنگی دانشگاه های استان ، و هیئت های دانشجویی دانشگاه ها نقش مهمی در راه اندازی و برپایی اولین مراسم هیئت رهروان حاج قاسم داشتند . همچنین شورای شهر گرگان ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ، هلال احمر ، سازمان تبلیغات و اوقاف و امور خیریه در این زمینه یاریگر ما بودند .

 عزاداری دهه اول ماه محرم به مدت 10 شب از روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ( همزمان با اولین شب ماه محرم ) از ساعت ۲۰:۴۵ در فضای باز دانشگاه جامع گلستان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی رهید و مداحی کربلایی ابوالفضل مرشدی آغاز می شود و پذیرای عزاداران حسینی خواهد بود .

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو