شناسه: 8321

10 فروردین 1403 00:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛  غبارروبی مزار شهدای امام زاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس + تصاویر

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرسنل نیروهای مسلح و تعدادی از مسئولین شهرستان گنبدکاووس با ادای احترام به مقام والای شهدا مزار آنها را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

به گزارش قابوس نامه، در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در سخنانی یکی از مباحث مهم در نفوس اسلامی را عدالتخواهی و استکبارستیزی عنوان کرد که شهدا در مکتب مقاومت از آن پیروی کردند.
حجت الاسلام رضا دیلمی با عنوان این مطلب افزود: برخی در زمان پیام اسلام(ص) نیز با طرح این سوال که آیا می توان در مقابل جبهه باطل و استکبار ایستاد به دنبال ایجاد شک و تردید در مقاومت و استکبارستیزی داشتند اما با ندای حق مبنی بر ایستادگی عدالتخواهان در برابر استکبار پاسخ آنها داده شد.

qaboosnameh 3

وی ادامه داد: خداوند در چینین بستری که شاید مسئله برای عده ای مشتبه شود جامعه دینی را به عبرت گرفتن از تاریخ دعوت می کند تاریخی که در آن هم جبهه باطل و هم سازشگران نابوده شده هستند.

حجت الاسلام دیلمی اضافه کرد: طبق فرمایش خداوند جبهه حق و جامعه دینی ولبه های قدرت زیادی دارد که یکی از آنها قدرت مردم انقلابی و بصیر است که همواره در دفاع از جبهه امامت و ولایت ایستاده اند.

وی با عنوان این مطلب که در دفاع از حق وعده الهی صادق و حق است گفت: سازش با شمن پرهزینه تر از مقاومت و ایستادگی است و تاکید خداوند بر عدم سازش با دشمن است و کسی که مسیر سازش را طی کند مسیر گمراهی و جهالت را طی کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس، افرادی که در طول تاریخ سازش کرده اند را دنیاپرستان، افرادی با نگاه اشرافی ، سست عنصر و راحت طلب توصیف کرد.

دیلمی در ادامه مقام عظمای ولایت و راه شهدا را خط کش و معیاری برای جامعه اسلامی و گفتمان انقلاب که مسیرش مقاومت در مقابل دشمن است عنوان کرد که با این شاخص امروز خورشید انقلاب اسلامی نظاره گر تمدن پوسیده غرب است.

وی همچنین یادآور شد شهدا با تاسی از نهضت عاشورا و آموخته هایی از این نهضت باعث اعتلای انقلاب اسلامی شدند و با اشاره به ظهور گروههای مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف گفت: همه این تحرکات و رویش ها برگرفته از نهضت عاشورا و چراغی است که شهدا روشن کرده اند.qaboosnameh 1

qaboosnameh 2 qaboosnameh 4 qaboosnameh 5 qaboosnameh 6 qaboosnameh 7 qaboosnameh 8 qaboosnameh 9 qaboosnameh 10 qaboosnameh 11 qaboosnameh 12 qaboosnameh 13

نویسنده :

نظرات
آرشیو