گروه : گزارش /

شناسه: 2914

10 فروردین 1403 04:51

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

چرخی که با همت بانوی گنبدی می چرخد؛ طراوت سبزی در رویش نهال اقتصاد مقاومتی+تصاویر

بانوی گنبدی با پشتکار و اراده توانسته است با راه اندازی تولیدی آماده سازی سبزی سهم کوچکی در حرکت اقتصادی و رویش نهال اقتصاد مقاوتی داشته باشد.

به گزارش قابوس نامه، اقتصاد مقاومتی امروز به گفته همه کارشناسان تنها راه درمان اقتصاد کشور است و حمایت و تقویت آن از سوی برخی از دستگاهها و ارگانها یکی از لازمه های حرکت در این مسیر می توان بیان کرد. حمایتی که نه تنها به حرف بلکه به عمل نیز باید دیده شود البته از سویی حرکت مردم در جهت راه اندازی کسب و کارهای خرد و تولیدی به عنوان سنگرهای کوچک اقتصادی، یکی از ضروریات است.
qaboos1 1
در گوشه ای از شهر گنبدکاووس، خانم کمالی با پشتکار زیاد، سبزی فروشی که در مجموعه مشاغل کمتر رواج یافته قرار دارد، راه اندازی کرده و فعالیتی تولیدی به راه انداخته است. المیرا کمالی سبزی را از کشاورز می گیرد و با مواد طبیعی مانند سرکه و نمک شستشو ،سپس خرد می کند و بسته بندی شده با قیمت مناسب به دست مشتری می دهد.
او در جهت ترویج سلامت  و تقویت نگاه مردم به مصرف سبزیجات "سبزی" را برای مصرف آماده سازی می کن،  مشتری های او بیشتر ثابت هستند و از سوپرمارکتی ها، بیمارستان ها  گرفته تا روستاهای اطراف نیز به او سبزی  سفارش می دهند و به گفته مشتریان قیمتش مناسب است.
او برای راه اندازی و ادامه کار خود 250 میلیون ریال از بسیج سازندگی در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی تسهیلات دریافت کرده است.
 مصرف سبزیجات سهم بسزایی در سلامتی و تندرستی غذایی خانواده ها دارد.
qaboos1 2
 
qaboos1 2


qaboos1 2

qaboos1 2


qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2
qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

qaboos1 2

گزارش از محسن نادران

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو