گروه : گزارش /

شناسه: 2969

10 فروردین 1403 00:59

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تجمع مردم بهارستان برای حداقل حقوق شهروندی؛ عوارض می دهیم خدمات نمی دهند

جمعی از مردم شهرک بهارستان گنبد با تجمع در شهرداری اعتراض خود را نسبت به عدم ارائه خدمات شهری در این شهرک اعلام کردند.

به گزارش قابوس نامه، اهالی این شهرک طی نامه ای برخی از مشکلات خود را که در پیگیریهای متعدد از ابتدای ساخت این شهرک از سال 74 به نتیجه نرسیده بود را در قالب بیانیه ای به شهرداری ارائه کردند.
یکی از اهالی حاضر در این تجمع به خبرنگار ما گفت: متاسفانه عدم توافق شهرداری با راه و شهرسازی باعث شده است که این شهرک که 120 هکتار زمین است و بالغ بر 7 هزار نفر جمعیت دارد از حداقل امکانات نیز برخوردار نباشد.
یکی از بانوان حاضر در جمع نیز با ابراز نگرانی از وجود موش در جداول شهرک که به دلیل عدم نظافت به راحتی در رفت و آمد هستند گفت: متاسفانه کسی به فکر ما نیست و صدای ما به جایی نمی رسد.
qaboosnameh 1یکی از یگر از بانوان نیز در این باره گفت: متاسفانه برخی از نیروهای خدمات شهری نیز که به شهرک می آیند تنها ضایعات را از میان زباله ها جدا می کنند و باقی زباله ها در شهرک پراکنده می شود و ما به خاطر رعایت نظافت گاهی زباله ها را شخصا به بیرون از شهرک می بریم.
شهروند دیگری نیز با اشاره به ورودی های متعدد شهرک که متاسفانه بهسازی و آسفالت ندارند گفت: هر چند این شهرک در کمربندی قرار دارد اما برای زیبایی ورودی ها هیچ کاری انجام نشده خصوصا ورودی منتهی به مسجد امام علی (ع) که نیاز جدی به بهسازی دارد.
qaboosnameh 1نبود پارک و مرکز تفریحی در شهرک نیز یکی دیگر از مشکلاتی بود که اهالی این شهرک عنوان کردند و با اشاره به پرداخت عوارض نوسازی و مبالغی تحت عنوان کمسیون ماده صد و دریافت پروانه به شهرداری، دریافت خدمات را حق مسلم خود دانسته و عنوان می کنند که شهرداری را موظف به ارائه خدمات است
پس از ادامه تجمع و اعتراض اهالی شهرک بهارستان در شهرداری،معاون فنی و خدمات شهری شهرداری گنبدکاووس با حضور در بین تجمع کنندگان به برخی از سوالات آنان پاسخ داد.
qaboosnameh 1
هوشنگ ابراهیم بیگی با اشاره به درخواست های مندرج در بیانیه اظهار کرد: برای رسیدگی به مشکلات این شهرک روز پنجشنبه 5 اسفند ماه، نشستی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی ابراهیم مبارک قدم و نمایندگانی از اهالی شهرک بهارستان در فرمانداری برگزار می شود تا نسبت به حل این مشکلات تصمیم قطعی گرفته شود.
وی همچنین در مورد ورودی های شهرک نیز گفت: فردا وسایل مورد نیاز برای تسطیح و آغاز بهسازی به این محل ها اعزام می شود و باقی مشکلات مطرح شده از سوی اهالی نیز در نشست روز پنجشنبه بررسی خواهد شد.
qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

 qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

 انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو