گروه : گفتگو /

شناسه: 4014

01 اردیبهشت 1403 10:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد؛ اختصاص 12 میلیارد ریال جهت ساماندهی پارک مجاور امامزاده یحیی بن زید(ع)

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: در راستای تقویت بعد گردشگری امامزاده یحیی بن زید(ع) نیز 12 میلیارد ریال برای بهسازی و ساماندهی پارک پیرامون امامزاده اختصاص داده شده است.

به گزارش قابوس نامه، ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش گردشگر در استان و حضور بیشترین گردشگر در برج قابوس، گفت: این ظرفیت باید در جهت توسعه اقتصاد شهر قرار گیرد .
وی با اشاره به اینکه، کاندید جهانی شدن فرش ترکمن از موفقیت های این شهر است، افزود: با توجه به شاخص های تعداد هنرمندان، تعداد کارگاهها و فروش و صادرات، فرش ترکمن ملی شد و اکنون کاندید جهانی شدن است.
کریمی همچنین با اشاره به موزه گنبد، یادآور شد: متاسفانه این پروژه به دلیل عدم اختصاص بودجه ماده 180محقق نشد، اما در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در کنار شهر جرجان و برج قابوس یک مثلث گردشگری و یک ظرفیت را ایجاد خواهد کرد.
بازارچه دائمی صنایع دستی افتتاح می شود
مدیرکل میراث فرهنگی گلستان در راستای حمایت از صنایع دستی و تقویت اقتصاد شهر، از افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی در 20 خرداد خبرداد و این اقدامات را مقدمه ای برای جذب بیشتر گردشگر وکمک به ارائه بهتر هنر هنرمندان دانست.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو