گروه : گزارش تصویری /
یک قدم به سمت سلامتی؛
توزیع شیر در مدارس پیش دبستانی، ابتدائی و متوسطه شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.
به گزارش قابوسنامه، با زنگ شیر از امروز توزیع شیر رایگان در همه مدارس شهرستان گنبدکاووس آغاز میشود.
وی افزود: در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی هر روز و در مدارس متوسطه اول و دوم هفتهای 2 روز شیر به صورت رایگان توزیع میشود.























انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات