گروه : گزارش تصویری /
در دفتر امام جمعه؛
نشست صیمیم علماء و روحانیون گنبدکاووس به میزبانی امام جمعه شهرستان برگزار شد.
به گزارش قابوس نامه، چندی است دیدارهای ماهانه علما و روحانیون شهر در دفتر امام جمعه برگزار می شود و طلاب و روحانیون به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود می پردازند.
در این مراسم امامان جماعت مساجد، طلاب حوزه منتظریه و امام جمعه سابق شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.


















انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات