گروه : گزارش تصویری /
در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مردم گنبد با تضرع به درگاه الهی برای قبولی در آستان دوست ساعت ها دست به دعا برداشتند.
به گزارش قابوس نامه، مراسم پرفیض احیای سومین شب قدر ماه مبارک رمضان در جوار امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار شد.



























اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات