به مناسبت هفته دولت باستانی کاران زورخانه مالک اشتر وارد گنبدکاووس گود شدند و با دعا و نیایش یاد شهدا بویژه شهدای دولت را گرامی داشتند.
به گزارش قابوس نامه، در آئین اجرای این ورزش باستانی جمعی از مدیران شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات