گروه : گزارش تصویری /
بزرگداشت شهدای 12 دی با حضور جمعی از مردم، مسئولین و تعدادی از رزمندگان انقلابی سال 57 شامگاه گذشته در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
به گزارش قابوس نامه، در این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا به ایراد سخنرانی پرداخت و بخشی از خاطرات مبارزات انقلابیون گنبدی از زبان شاهدان واقعه 12 دی سال 57 ، بازگو شد.












انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات