گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 5407

30 فروردین 1403 16:36

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین سپاه گنبد: در بسیج سازندگی، کار برای مردم و با مردم انجام می شود

جانشین سپاه گنبد کاووس در خصوص اقدامات اخیر بسیج سازندگی سپاه اعلام کرد: در دهستان کرند شهرستان گنبد در فاز اول کمک به تصفیه آب شرب کرند، حمام کنه دام و بهسازی چشمه در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری قابوس نامه، سرگرد سید علی حسینی ، جانشن سپاه گنبد کاووس در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات بسیج سازندگی سپاه گنبد برای پیشرفت و آبادانی دهستان کرند اظهار کرد: در راستای فرمایشات امام خامنه ای که فرمودند؛ "یکی از آرزوهای من این است که هزار روستای آباد با هم ببینم" قرارگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران تشکیل شده است.

حسینی ادامه داد: قرارگاه بسیج سازندگی در 5 حوزه عمران و زیر ساخت، اقتصاد و اشتغال، فرهنگ ، تعلیم و تربیت و سلامت در دهستان کرند و اترک ، عملیات خواهد کرد. حوزه های اعلام شده، بصورت موازی و در راستای یکدیگر اقدام به فعالیت می کنند و جدا از هم نیستند.

جانشین سپاه گنبد کاووس افزود: در حوزه عمران در صورت اعلام نیاز اهالی و مردم روستا در ساخت مدرسه، بهسازی چشمه، حمام کنه دام، آب بند ذخیره آب کشاورزی با نگاهی به دیگر کارگروه ها اقدام می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در زمینه اشتغال، هدف ما ایجاد اشتغال پایدار و رفع محرومیت برای تمامی روستاییان می باشد.

حسینی تصریح کرد: در دهستان کرند شهرستان گنبد در فاز اول کمک به تصفیه آب شرب کرند، حمام کنه دام و بهسازی چشمه در دستور کار قرار گرفته است و فاز دوم نیز بزودی آغاز خواهد شد.

جانشین سپاه گنبد گفت: لازم به ذکر است ،آبادانی و پیشرفت دهستان های محروم دیگر شهرستان نیز در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بسیج سازندگی، کار برای مردم و با مردم انجام می شود. مبنای کار بر اساس الگوی حکومتی و نظام اقتصادی پیامبر شکل گرفته و بر این اساس پیش خواهد رفت.

تصاویر بازدید و برنامه ریزی برای آبادانی دهستان کرند

2 1

2 2

3

4

5

6

7

8

9

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو