شناسه: 9592

14 اردیبهشت 1403 16:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرعامل شرکت پالایش پخش و فرآورده های نفتی گلستان: صددرصد پمپ بنزین های استان گلستان فعال شدند

مدیرعامل شرکت پالایش پخش و فرآورده های نفتی گلستان گفت: با فعال شدن همه پمپ بنزین های این استان ارائه بنزین در ۵۷ جایگاه با قیمت یارانه ای ۱۵۰۰ تومان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه: عیسی افتخاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت:‌ در ۵۷ جایگاه سوخت گلستان خدمات ارایه بنزین به صورت برخط و با استفاده از کارت های سوخت انجام می شود و در ۱۸ جایگاه هم به صورت آف لاین بنزین سه هزار تومانی در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با اشاره به امکان دریافت سوخت در همه شهرستان‌های استان افزود: کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گلستان به طور شبانه روزی بر جایگاه ها نظارت داشته تا خللی در امر توزیع رخ ندهد و جایگاه های آف لاین هم بزودی برخط می شوند.

از ظهر سه شنبه چهارم آبانماه مراجعان به جایگاه های سوخت کشور برای دریافت بنزین با کارت هوشمند سوخت با مشکل مواجه شدند.

سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در این باره گفت: اختلال در سیستم های چهار هزار و ۳۰۰ جایگاه سوخت رسانی کشور ناشی از یک حمله گسترده سایبری بود که شامگاه سه‌شنبه مهار شد.

مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: موجودی بنزین در کارت سوخت ها که در دست مردم است به هیچ عنوان پاک نشده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو