شناسه: 9593

14 اردیبهشت 1403 11:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماز نماد اقتدار معنوی است/نماز واجب ترین فریضه امت ها و مشکل گشای همه مسائل

مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: نماز نماد اقتدار معنوی نظام جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای‌مسلح بوده و در قرآن و روایات به آن بسیار توصیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه حجت‌الاسلام روح‌الله رجنی در این مراسم گفت: همایش نماز با هدف احیا و زنده نگه داشتن اقامه نماز در جامعه و با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان مانند اداره اوقاف و امور خیریه، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، دفتر امام جمعه، اداره کل تبلیغات اسلامی و‌سپاه شهرستان در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در همایش گرامیداشت نماز شهرستان گنبدکاووس گفت :خلقت و هدایت دو نعمت گرانبهای خداوند متعال به انسان است و هدف از خواندن نماز این است که ما خداوند تبارک و تعالی را عبادت و بندگی بکنیم.

 از بدو خلقت انسان که ۱۲۴هزار پیغمبر آمده اند،همه آنها بحث نماز را داشته اند و به امت خود نماز را ارائه کرده اند و خداوند این فریضه نماز را بر امت آنها واجب کرده است.

در روایتی داریم که پیغمبر وقتی وارد شام میشد هنگام نماز همه ی کارهای خود را رها می‌کرد و به این فریضه ی الهی می‌پرداخت.

خداوند تبارک و تعالی به ما اشاره می‌کند و راه را به ما نشان‌میدهد که هرجا مشکلی داریم نماز بخواینم چرا که نماز علاوه بر اینکه انسان را به صعود میرساند باعث رفع تمام مشکلاتی میشود که ما در زندگی داریم.

نماز میتواند مشکل گشا برای تمام مشکلات ما باشد و نماز اول وقت شاه کلید است و هر‌مشکلی که داشته باشید اگه اهمیت به نماز اول وقت بدهید آن مشکل شما حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو