شناسه: 9705

30 فروردین 1403 13:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

به همت دستگاه قضایی گلستان؛ 268 واحد تولیدی گلستان دوباره رونق گرفت

رئیس کل دادگستری گلستان: با احیای دوباره واحد های تولیدی 525 نفر به چرخه اشتغال پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امسال ۵۲۲ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات ۲۶۸ واحد تولیدی رفع شد.

حیدر آسیابی افزود: رفع موانع تولید بقیه واحد‌های تولیدی هم در حال پیگیری است.

آسیابی گفت: همچنین امسال ۸ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان با تلاش‌های قضایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفت.

وی با بیان این که با احیای این واحد‌ها ۵۲۵ نفر مشغول به کار شدند گفت: از تعطیلی یکی از این واحد‌های تولیدی ۱۵ سال و دیگری ۱۶ سال می‌گذشت.

او افزود: ایجاد واحد‌های صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری، رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از ۱۸ سال، راه اندازی مرکز داوری و شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت‌های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولید است.

آسیابی ادامه داد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنان و پیگیری رفع موانع بانکی بر سر راه تولیدکنندگان هم از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان است که امسال با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش‌های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر ۵ ماهه به پرونده‌های واحد‌های تولیدی در شعب تخصصی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش هاست.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو